ריקול ל-600 אלף רכבי קרייזלר
זאת בשל תקלה אפשרית במערכות הבלמים, במצערות ובחיווט החשמלי. חלק מכלי הרכב נקראים לתיקון בשל תקלה בדוושת המצערת אשר יוצרה ע"י אותו ספק משנה של טויוטה
◄מה עושים אם המצערת נתקעת?
חלק מכלי הרכב נקראים לתיקון בשל תקלה אפשרית בדוושת המצערת אשר יוצרה על ידי אותו ספק-משנה שסיפק לטויוטה את דוושות המצערת התקולות שגרמו למספר רב של תאונות בארה"ב. בקרייזלר, לפי שעה, לא דווח על תאונות כלשהן.
התקלה במצערת, אגב, שונה מזו שדווחה על ידי טויוטה: אצל קרייזלר קיימת אפשרות שציר המצערת יקרע ויגרום לתקיעת המצערת במצב פתוח.
הדגמים שנקראים לתיקון הם: כ-289 אלף ג'יפ 'רנגלר' משנים 2006-2010, בשל תקלה אפשרית שעלולה לגרום לדליפת נוזל בלימה ממערכת הבלמים, 285 אלף מיניוואנים מדגם דודג' גראנד קראוואן ו'טאון אנד קאונטרי' משנים 2008-2009, בגלל תקלה אפשרית בחוטי החשמל שעלולה לגרום להתלקחות, וכ-25 אלף מכוניות מדגם דודג' קאליבר
וג'יפ קומפאס משנות ייצור 2006-2007 בגלל בעיית מצערת.
יבואני קרייזלר לישראל, קבוצת מכשירי תנועה, טוענים שהקריאה לתיקון לא נוגעת למכוניות שיובאו לישראל. לדברי דובר החברה, בכל מקרה שבו קריאה לתיקון נוגעת לכלים שנמכרו בישראל, היצרן מודיע ליבואן מראש. עוד ציין הדובר, כי עד כה לא הגיעה כל הודעה כזאת, ולכן לא צפוי תיקון כלים אלה בישראל.
עם זאת, יש לציין שלישראל יובאו מכוניות מדגמים אלה ביבוא אישי. כמו כן, אמר היצרן כי מדובר בקריאה לתיקון "גלובלית", כך שייתכן שטרם שמענו את המילה האחרונה בעניין זה גם בהקשר הישראלי.







נא להמתין לטעינת התגובות




