בעקבות התקלה: בקשה לייצוגית בסך 150 מיליון שקל נגד טיוטה והיבואנית
לטענתם התובעים: הטיפול של היבואנית הישראלית במשבר היה שערורייתי לא פחות מהתקלה הנוראית בדוושות הרכב
התובעים טוענים באמצעות עורכי הדין, יוחי גבע ואמיר ישראלי, כי הטיפול של יבואנית הרכב במשבר בעקבות הגילוי על תקלה בדוושת התאוצה בחלק ממכוניות טויוטה היה שערורייתי - לא פחות מהתקלה הנוראית בדוושות הרכב.
לטענתם, היבואנית לא טרחה להסביר ללקוחותיה מהי מהות הבעיה המדויקת ומהם הסיכונים כתוצאה מהשימוש ברכב. עוד הם גורסים כי מלבד "הודעות מרגיעות סתמיות", כלשונם, לא ניתן היה לזכות ולו להסבר מינימלי מהחברה, בזמן אמת או בכלל.
לטענתם, גם באתר החברה לא הופיע מעולם כל פירוט של התקלה החמורה, כל שכן, לא ניתן למצוא בו לא נטילה של אחריות ולא התנצלות. עוד הם מציינים, עשרות אלפי בעלי הרכבים בהם קיימת התקלה עדיין ממתינים בדריכות לעדכונים מהיבואנית.
בארה"ב
פורמה קריאה לתיקון כבר בינואר, ומאז הסיפור אינו יורד מן הכותרות. הפרשה התפוצצה לאחר שבארה"ב התעורר חשד כי תאונות דרכים מחרידות שארעו התרחשו כתוצאה מתקלה בדוושת התאוצה ברכב.
מקרה מחריד שכזה תועד כשאחד הנוסעים התקשר למוקד החירום ודיווח כי דוושת התאוצה נתקעה והמכונית נוסעת במהירות עצומה של 190 קמ"ש. זמן לא רב לאחר מכן התרסקה המכונית, והנהג, שוטר אמריקאי, ושלושת בני המשפחתו נהרגו במקום.
טרם נתקבלה תגובה מיוניון מוטורס.







נא להמתין לטעינת התגובות




