דוד פתאל: "אנו נקבע כיצד תראה המלונאות בארץ"
דוד פתאל כינס את מנהלי וסמנכ"לי המלונות של רשת אזורים תיירות, שרכש לפני מספר ימים, ואמר כי "כיום, לאחר האיחוד, אנו מהווים 20% משוק המלונות בישראל"

דוד פתאל ראובן קסטרו
כשבוע לאחר החתימה על ההסכם לרכישת 12 המלונות של אזורים תיירות, פתאל הופך את המותג העצמי לאונרדו לרשת עם הפרישה הרחבה ביותר בארץ - 16 מלונות. הרשת הופכת גם לאחד המעסיקים הגדולים בישראל, עם 7,200 עובדים.
פתאל אמר שהוא מתרגש על כך שממלון אחד לפני 10 שנים הוא הגיע לרשת הגדולה ביותר בישראל עם 29 מלונות שהיא כמעט פי 3 מכל רשת אחרת בישראל, והוא מאמין כי למרות הגודל, הרשת תמשיך להתנהל כ"קומנדו שמאפיין אותה, ולהגיע להישגים יפים".
הוא ציין בפני המנהלים של הרשת המאוחדת כי הוא מאמין שמלון צריך להרוויח מוניטין, ולא כסף. לדבריו כסף זה לא הדבר החשוב ביותר, ו"מטרת המלון היא לשבח את
המוניטין של החברה מאחר וזה מה שיחזיר את התיירים פעם אחר פעם".
פתאל , שבעת חתימה ההסכם, צירף למעשה לחברה 2,500 עובדים, ציין בפני המנהלים כי הרשת מאמינה באנשים, וביכולת לגדל אותם מבפנים.
כראיה לכך, ציין פתאל כי הוא ימשיך לשתף את המנהלים ברווחים של החברה, כפי שעשה מדי שנה מאז שהקים את הרשת.
עוד הכריז פתאל על התכנית האסטרטגית למיתוג הרשת המאוחדת, במסגרתה יהפוך המותג "לאונרדו" למותג בעל הפרישה הרחבה ביותר בישראל, עם 16 מלונות .
הרחבת המותג בישראל תכלול הכנסתו לחלק מהמלונות שנרכשו, ולחלק מהמלונות הקיימים כיום ברשת פתאל, באמצעות 5 סוגי "לאונרדו": לאונרדו PLAZA, לאונרדו, לאונרדו קלאב , לאונרדו בוטיק ולאונרדו Inn.
מהלך המיתוג של הרשת ילווה בקמפיין פרסום בהשקעה של חצי מליון דולר בהטמעת המיתוג החדש, החלפת השילוט ואביזרי הנראות במלונות ואיחוד מערכי השיווק המכירות וההזמנות . על תהליך המיתוג והפרסום אחראי משרד הפרסום יהושע TBWA.






נא להמתין לטעינת התגובות





