זוהי בהחלט הצהרה מדאיגה. אצל פתאל מדובר ברשת שהעבודה שלה מבוססת על כ: 80% לפחות תיירות פנים. עיקר מאמצי השיווק שלה הם בהכרח לכיוון ועדי עובדים, ונופשונים לתיירות פנים. המלונות מתוחזקים בהתאם ולאו דווקא בסטנדרטים של רשתות ניהול בינ''ל. באיזורים כמו ים המלח וטבריה - רשת פתאל היא קרובה למונופול. זה שחברות ניהול בינ''ל דוגמת שרתון, היאט, אקור, וראדיסון יצאו או צימצמו את נוכחותן בישראל למינימום מוכיחה שכנראה נושא התיירות הנכנסת הינו שוליושהישראלים לא מתרשמים ממותגים מלונאיים בינ''ל.בכל מקרה שיהיו לו בהצלחה.