גלגולה של עמלה

כשחברת הנסיעות מודיעה לנו שאין עמלה נוספת על הכרטיס, זה ממש לא אומר שאין אחת כזאת, שכלולה במחיר הכרטיס. סיפורו של לקוח שרק רצה להזמין כרטיס טיסה מחברת איסתא

אמיר מרום | 9/9/2008 15:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הפעם מגיעה אלינו התלונה מבחור בשם אסף לוי. "בתאריך 13 באוגוסט רכשתי כרטיס טיסה דרך טלפנית של איסתא בטלפון, שאלתי אותה במפורש אם העיסקה כוללת עמלה ונעניתי בשלילה. אישרתי את העיסקה וכשקיבלתי את כרטיס הטיסה האלקטרוני הופיע עליו מחיר נמוך ב-50 דולר מהמחיר ששילמתי, כלומר, נלקחה ממני עמלה גבוהה על הכרטיס מבלי ליידע אותי בכך".

"בבירור שערכתי בסניף התברר שהעמלה היא 25 דולר לכרטיס. לדעתי, אין שום היגיון בכך שבשירות טלפוני, שאינו מצריך אחזקת משרד וקבלת קהל, תהיה עמלה כפולה, וכמובן שאין זה הוגן לא ליידע את הלקוח במחיר העמלה בעסקה טלפונית".

"בסך הכל שילמתי על שני כרטיסים מחיר הגבוה ב-50 דולר בגין עמלות, ועוד 15 דולר על עמלת
עסקה באשראי, אותה יכולתי לחסוך על ידי תשלום במזומן בסניף".

מחברת איסתא נמסר בתגובה: "בהיותה גורם מתווך, גוזרת חברתנו עמלה מכל הזמנה, כשעמלה זו היא למעשה הרווח של חברתנו מהזמנות הלקוחות. בניגוד לטענת הלקוח, הוא מעולם לא שאל את הסוכנת אם קיימת עמלה על המחיר, אלא אם קיימת עמלה נוספת על המחיר שהוצע לו".

"תשובתה של הסוכנת הייתה כאמור שלילית, וזאת מכיוון שהמחיר שכבר הוצע לו היה הסכום הכולל שכבר גילם בתוכו את עמלתנו. איני מבינה על מה מלין הלקוח. הרי את ההחלטה לבצע את ההזמנה ולחתום על המחיר המבוקש הוא קיבל על דעת עצמו".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים