בתאריך 28.08.2008 בשעה 15:00 פניתי למשרד נטרוולפלי באופן טלפוני למטרת רכישת כרטיסי טיסה לדלהי (הודו) במחיר של 2,272.01$ .
בשעה 16:00 סגרנו עסקה ''בלחיצת ידיים חביבה '' טלפונית מול הסוכנת עדה (netavelfay ) , בדוקט 080261249, בפועל הכירטוס ליעד (הודו) בוצע בתאריך 01.09.20008 .
הסתבר ע''י רופאת המשפחה כי לא מומלץ לי לטוס ליעד הנכסף, לפיכך בתאריך 08.09.2008 כעבור 7 ימים בלבד ממועד הכרטוס הראשוני פניתי בשנית לסוכנות נט טרוול פלי (סוכנת עדה )
בבקשה לשנות את יעד הטיסה ובחרתי ביעד חילופי קרי בנקוק (תאילנד).
להפתעתי נדרשתי לשלם קנס בסך 300$ עבור שני הכרטיסים קרי ''דמי ביטול'' כששאלתי את סוכנת הנסיעות אודות הקנס נמסר לי כי '' את הקנס דורשת חברת התעופה ולא הסוכנות וכי אין דבר שניתן לעשות בנושא '' כצרכנית ישרה מיהרתי לשלוף את כרטיס האשראי ולשלם ''הרי אין ברירה אלו הנהלים '' אולם לא כך הדבר.
לאחר בדיקה מקרית מול גורמים מוסמכים בחוק הוברר כי חוק הגנת הצרכן מורה בנושא רכישת מכר מרחוק כי '' ניתן לבטל טיסות תוך 14 יום מיום ביצוע הרכישה ובלבד שהשירות שצריך להינתן לא יחול 7 ימים למועד הביצוע ודמי הביטול יעמדו על 100 ₪ או 5% מסכום העסקה הנמוך מבין שניהם ''.
בתאריך 11.09.08 פניתי למשרד נסיעות נטרוול פלי במכתב הנ''ל בבקשה להשיב לי את דמי הביטול שנגבו ממני בניגוד לחוק, התשובה שקיבלתי בתאריך 14.09.08 לאחר פניה יזומה שלנו למשרד הנסיעות מאינה משירות הלקוחות היתה: ''אין מה לעשות אנחנו לא נזכה אתכן אין לכן עילה לתביעה '' .
אנא עזרו לנו, החוק לצידנו, קצה נפשי בגופים שעוברים עליו כי הם יכולים...