• 6.

    איסתא

    לילך, 30/09/08 11:32

    כול הזמן מתלוננים על איסתא אז לא לרכוש אצלהם כרטיסים יש עוד הרבה חברות זולות

  • 5.

    תראו כמה תלונות יש באתר תלונה על איסתא!!!

    אסתא לה איסתא!, 15/09/08 14:43

    אסתה לה ויסטה...

  • 4.

    איסתא- שימו לב גנבה - רצ''ב מכתב שנשלח לסוכנות מטעמה

    חופית, 14/09/08 15:56

    בתאריך 28.08.2008 בשעה 15:00 פניתי למשרד נטרוולפלי באופן טלפוני למטרת רכישת כרטיסי טיסה לדלהי (הודו) במחיר של 2,272.01$ .
    בשעה 16:00 סגרנו עסקה ''בלחיצת ידיים חביבה '' טלפונית מול הסוכנת עדה (netavelfay ) , בדוקט 080261249, בפועל הכירטוס ליעד (הודו) בוצע בתאריך 01.09.20008 .
    הסתבר ע''י רופאת המשפחה כי לא מומלץ לי לטוס ליעד הנכסף, לפיכך בתאריך 08.09.2008 כעבור 7 ימים בלבד ממועד הכרטוס הראשוני פניתי בשנית לסוכנות נט טרוול פלי (סוכנת עדה )
    בבקשה לשנות את יעד הטיסה ובחרתי ביעד חילופי קרי בנקוק (תאילנד).
    להפתעתי נדרשתי לשלם קנס בסך 300$ עבור שני הכרטיסים קרי ''דמי ביטול'' כששאלתי את סוכנת הנסיעות אודות הקנס נמסר לי כי '' את הקנס דורשת חברת התעופה ולא הסוכנות וכי אין דבר שניתן לעשות בנושא '' כצרכנית ישרה מיהרתי לשלוף את כרטיס האשראי ולשלם ''הרי אין ברירה אלו הנהלים '' אולם לא כך הדבר.
    לאחר בדיקה מקרית מול גורמים מוסמכים בחוק הוברר כי חוק הגנת הצרכן מורה בנושא רכישת מכר מרחוק כי '' ניתן לבטל טיסות תוך 14 יום מיום ביצוע הרכישה ובלבד שהשירות שצריך להינתן לא יחול 7 ימים למועד הביצוע ודמי הביטול יעמדו על 100 ₪ או 5% מסכום העסקה הנמוך מבין שניהם ''.
    בתאריך 11.09.08 פניתי למשרד נסיעות נטרוול פלי במכתב הנ''ל בבקשה להשיב לי את דמי הביטול שנגבו ממני בניגוד לחוק, התשובה שקיבלתי בתאריך 14.09.08 לאחר פניה יזומה שלנו למשרד הנסיעות מאינה משירות הלקוחות היתה: ''אין מה לעשות אנחנו לא נזכה אתכן אין לכן עילה לתביעה '' .

    אנא עזרו לנו, החוק לצידנו, קצה נפשי בגופים שעוברים עליו כי הם יכולים...

  • 3.

    תגובה לא עניינית של איסתא

    אסף לוי, 13/09/08 20:25

    אני שלחתי את התלונה המקורית שפורסמה פה.

    התלונה שלי היא לא על כך שאיסתא גובה עמלה, אלא על חוסר השקיפות שהחברה נוקטת כלפי לקוחותיה ועל כך שעסקה טלפונית עולה הרבה יותר מעסקה בסניף של אותה חברה מבלי ליידע את הלקוח על כך.

    • בפעם הבאה תשאל את הטלפנית מהו המחיר של כרטיס הטיסה

      אסף יקר,, 15/09/08 14:43

      וכמה הם לוקחים לעצמם עמלה,וכן,האם ניתן לפנות ישירות לחברת התעופה ולרכוש אצלהם את הכרטיס.
      למגיבה מס' 2:תתבעי אותם ותראי איך פתאום הם מוכנים לשלם,אבל אל תהיי פרייארית,גם אם הם ירצו ללכת לפשרה תעשי את עצמך שאת לא מוכנה וכך גם תקבלי פיצוי-זה מגיע לך!!!

  • 2.

    איסתא

    ח.ב, 11/09/08 13:21

    אני מאמינה לבחור לכל מילה שנאמר הפיו היה לי מקרה מאוד דומה הם משקרים ומוליכים את הלקוח שולל - פשוט רמאים.

  • 1.

    גזירת קופון על לקוח שלא תום לב!!! (ל''ת)

    מישקפופר, 09/09/08 17:58