גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ההאטה מגיעה גם לסל הקניות

מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו ריאלית ב-2.4% באפריל-יוני 2008, וזאת בהמשך לירידה של 4% בינואר-מרץ 2008

יוסי גרינשטיין | 21/7/2008 12:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"חגיגת הקניות" הממושכת הסתיימה בשנת 2008. היקף המכירות של רשתות השיווק בישראל עלה ריאלית ב-1.9% בלבד בקצב שנתי ברבעון השני של 2008, זאת בהמשך לעלייה של 0.8% ברבעון הראשון.
 
ירידה במכירות של רשתות המזון
ירידה במכירות של רשתות המזון תצלום: רקפת מולדר

כך עולה מנתוני המגמה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הנתונים חושבו בקצב שנתי ובניכוי עונתיות.
התכווצות הצריכה

מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו ריאלית ב-2.4% באפריל-יוני 2008, וזאת בהמשך לירידה של 4% בינואר-מרץ 2008.

בינואר-יוני עלו המכירות ברשתות השיווק ב-1.2% בלבד בניכוי עונתיות, לעומת 7.2% בכל 2007.
מכירות המזון ברשתות עלו בינואר-יוני ב-1.6% בלבד,  לאחר שעלו ב-5.3%  בכל 2007.

למרות זינוק זמני במכירות ביוני - 4.4% במכירות של הרשתות

ו-6.3% במכירות המזון ברשתות - הירידה במכירות ברשתות בשנת 2008 מסמנת התכווצות של הצריכה הפרטית בישראל.

נתוני המכירות של רשתות השיווק נאספים בכל חודש על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית.

הנתונים מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ המשמשים גם הם מדד לצריכה הפרטית במשק. 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים