ההאטה מגיעה גם לסל הקניות
מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו ריאלית ב-2.4% באפריל-יוני 2008, וזאת בהמשך לירידה של 4% בינואר-מרץ 2008

ירידה במכירות של רשתות המזון תצלום: רקפת מולדר
כך עולה מנתוני המגמה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הנתונים חושבו בקצב שנתי ובניכוי עונתיות.
התכווצות הצריכה
מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו ריאלית ב-2.4% באפריל-יוני 2008, וזאת בהמשך לירידה של 4% בינואר-מרץ 2008.
בינואר-יוני עלו המכירות ברשתות השיווק ב-1.2% בלבד בניכוי עונתיות, לעומת 7.2% בכל 2007.
מכירות המזון ברשתות עלו בינואר-יוני ב-1.6% בלבד, לאחר שעלו ב-5.3% בכל 2007.
למרות זינוק זמני במכירות ביוני - 4.4% במכירות של הרשתות
ו-6.3% במכירות המזון ברשתות - הירידה במכירות ברשתות בשנת 2008 מסמנת התכווצות של הצריכה הפרטית בישראל.
נתוני המכירות של רשתות השיווק נאספים בכל חודש על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית.
הנתונים מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ המשמשים גם הם מדד לצריכה הפרטית במשק.








נא להמתין לטעינת התגובות


