הציבור לא מסתער: מכירות המזון ברשתות עלו ב-1.8% בספטמבר-נובמבר
מנתוני הלמ"ס עולה כי המכירות ברשתות השיווק עלו ב-3.4% בספטמבר-נובמבר. מתחילת השנה עלה סך המכירות ברשתות השיווק בישראל ב-2.8% בלבד ומכירות המזון ב-2.5%
סך המכירות ברשתות השיווק ברחבי המדינה עלו ריאלית ב-3.4% בספטמבר-נובמבר, בהמשך ל-1% בשלושת החודשים שקדמו לכך. מכירות המזון ברשתות השיווק עלו ריאלית ב-1.8%, לאחר ירידה של 3% ביוני-אוגוסט.
בלמ"ס מדגישים, כי נתוני המכירות שנאספים בכל חודש ברשתות השיווק
על ידי סוקרי הלמ"ס משמשים כאידיקטור לצריכה הפרטית בישראל ומקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני.
נתוני המכירות ברשתות השיווק נוגעים לרשתות המזון ולרשתות המתמחות במוצרים שונים: הלבשה, הנעלה, מוצרי חשמל ורהיטים, כלי בית, תמרוקים, תרופות, צעצועים, ספרים ואופטיקה. יצויין, כי סך המכירות ברשתות השיווק בישראל עלו בינואר-נובמבר ב-2.8% בלבד ומכירות המזון ב-2.5%.
עוד נמסר מהלמ"ס כי מכירות הדלק בתחנות ברחבי הארץ עלו ריאלית ב-4.2% בינואר-אוקוטובר בהמשך לעלייה של 5.1% בשנת 2008.







נא להמתין לטעינת התגובות





