הוט מחייבת לקוחות שלא קיבלו שירות
לקוחות של הוט התלוננו על קבלת שירות שכלל לא ביקשו ועל סחבת מתמשכת , הוט מתנצלת
בתחילת ינואר הבחין י' כי בחשבון החודשי הוא חויב עבור ההתקנה וכן נגבה ממנו תשלום חודשי קבוע עבור קו הטלפון. מאז הוא עבר מסע בירורים מפרך, שכלל המתנה ארוכה למענה שירות הלקוחות, שליחת הודעות באמצעות האינטרנט שלא זכו למענה, וטכנאים שתואמו ליום ולשעה מסוימים אך לא הגיעו.
רק כעבור 3 חודשים, לאחר פנייה לכלי התקשורת, באה הבעיה על פתרונה - וחשבונו של י' זוכה מחיובי הטלפון.
מקרה נוסף נוגע גם הוא לשירותי הטלפון והאינטרנט, אבל מכיוון אחר. ל', מנוי ותיק של החברה, נתקל החל בחודש מרס האחרון בניתוקים חוזרים ונשנים של קו הטלפון ושל קו האינטרנט שלו.
מאחר שעיקר עבודתו של ל' מתנהלת מהבית ותקינותם של קווי הטלפון והאינטרנט היא חיונית, פנה ל' פעמים רבות לשירות הטכני, ולשם כך נאלץ להמתין לא מעט עד קבלת מענה אנושי. בכל פנייה תואם לו טכנאי ליום-יומיים הבאים - עיכוב שגרם לו להפסיד שעות עבודה ואילצו לחפש מקומות חלופיים לעבוד בהם.
4 טכנאים שונים ביקרו בביתו
הוט, מבחינתה, סיימה כנראה את תפקידה: במהלך כל התקופה לא פנה איש משירות הלקוחות לל' כדי לוודא שהבעיה אכן נפתרה, חשבונו של ל' לא זוכה באופן אוטומטי עבור כל התקופה שבה לא קיבל שירות ראוי, שלא לדבר על פיצוי הולם עבור שעות העבודה שהפסיד או הזמן שהקדיש לשיחות עם מוקד השירות - שעבורן שילם מכיסו הפרטי.
כשפנינו להוט ושאלנו מדוע החברה לא מזכה באופן אוטומטי לקוחות שסובלים מתקלות ולא מעניקה פיצוי הולם, כיאה לחברה שמתיימרת להעניק שירות טוב, נענינו כי "המקרים המתוארים מצערים ואסור היה שיקרו. הוט מתייחסת לתלונות הלקוחות בכובד ראש, על מנת ללמוד ולשפר את הדורש שיפור. שני הלקוחות יקבלו פיצוי".
אז אם אתם תוהים מה גודל ה"פיצוי" ששני לקוחות אלה קיבלו, מדובר בזיכוי עבור התשלומים שנגבו בתקופה שבה לא קיבלו שירות. אכן, הטבה וצעד נדיב במיוחד מצד חברת הוט - שהולכת לקראת הלקוח שלה ומאפשרת לו לא לשלם עבור התקופה שבה לא נהנה משירותיה.