גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שיווק אגרסיבי נוסח "פז"

לקוחה של חברת הדלק "פז", עצרה רק כדי לתדלק ויצאה עם נזק כספי של יותר מ-500 שקל. "פז": "אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה. בעקבות המקרה, הורתה "פז" למנהל התחנה להקפיד על מכירת השמנים והמוצרים בתחנה, ולרענן את נהלי מכירת המוצרים לכל העובדים"

שרון מרוז | 3/1/2008 12:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
גם אתם בוודאי נתקלתם בשיווק אגרסיבי כזה או אחר. לרוב מדובר במוכרים שמנסים למכור לכם מוצרים שאין לכם כל צורך בהם, או באנשי מכירות שלא מרפים עד שאתם מצליחים להיפטר מהם. בד"כ חייכתם בנימוס ונאלצתם לסרב, אבל מה לגבי אותם מקרים בהם לא ניתנת לכם כלל האפשרות לסרב?

ל', לקוחה של חברת הדלק "פז", עצרה לתדלק באחת מתחנות הרשת, ונתקלה בשיווק אגרסיבי במיוחד. "הגעתי לתחנה במטרה לתדלק ומיד ניגשו אליי שלושה מעובדי התחנה", היא מספרת. "מתדלקת אחת מיהרה למלא לי דלק, מתדלק אחר החל לנקות לי את השמשה ומתדלק שלישי ניסה לפתוח את תא המנוע".

ל' מספרת כי התפלאה לנוכח השירות המסור של העובדים, אולם אז החלו הצרות. "אחד מהעובדים ציין כי חסר לי שמן במנוע. לאחר שאישרתי לו למלא את הכמות שחסרה, שמתי לב שבקבוקים שלמים הולכים ונערמים בצד. מיד הסברתי לעובדי התחנה כי אין לי צורך במוצרים נוספים וכי איני רוצה לשלם מעבר לעלות הדלק והשמן, אבל המתדלק אמר שהוא כבר החל במילוי נוזל שמשות".

ל' מספרת כי לא היה לה כל צורך בנוזל השמשות או בשאר המוצרים, עליהם נאלצה לשלם. "ניצלו את חוסר ידיעתי. מבלי שאשים לב, מילאו לי חומרים שונים ברכב, שלא היה לי כל צורך בהם. מבחינתי, ניקוי שמשה יכול להתבצע בעזרת סמרטוט בלבד, מכרו לי מוצרים שאין לי מושג מה הם או למה הם נועדו", סיכמה בכעס.

בסופו של דבר, יצאה ל' עם חשבון מנופח בסך 545 שקל, במקום עלות הדלק בלבד, בסך 235 שקל.
יוסי אלוני
מתדלק יוסי אלוני
ומה אומרים ב"פז"?

בתגובה שנשלחה מחברת "פז" נאמר כי החברה ערכה בירור מקיף עם הגורמים המוסמכים ועם מנהל התחנה, ומאחר שאין ביכולתה להכריע בין הגרסאות שהוצגו בפניה, הם מביעים צער על המקרה ועל אי הנעימות שנגרמה בעטיו.

"אין ולא היה בכוונת פז ו/או מי מטעמה לפגום בהליך המכירה האפקטיבי, ופז עושה כל שלאל ידה על מנת ליתן את השירות המקסימלי ללקוחותיה לשביעות רצונם. אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ומבקשים לציין, כי לאור המקרה, הורתה פז למנהל התחנה להקפיד הקפדה יתרה על מכירת השמנים והמוצרים בתחנה ולרענן את נהלי מכירת המוצרים לכל העובדים. 

"עובדי תחנות התדלוק בפז עוברים הכשרה

מקצועית מקיפה באשר לתדלוק הרכבים ועריכת בדיקות משלימות, ועבודתם מבוקרת על ידי מנהלי התחנה ונציגי פז באופן קבוע. מדובר בשירות גרידא לטובת לקוחותינו, ובמידה שלקוח אינו מעוניין בשירות – הדבר נאמר מפורשות והשירות לא מתבצע. לקוח אשר בוחר להיות מעורב במהלך השירות שואל למחיר המוצר ולאלטרנטיבות המוצר הקיימות ומקבל על כך תשובה. עוד נוסיף ונציין, כי מחירי המוצרים הנלווים, על סוגיהם השונים, מפורסמים על גבי לוח המודעות שבתחנה וכמובן מוטבעים על גבי המוצרים עצמם".

החברה גם הודיעה כי תפצה את הלקוחה ב-310 שקל בצורת כרטיסי תדלוק "קש פז" ובאטלס כבישים מורחב.

מהי צרכנות הוגנת?

אתר "צרכנות הוגנת" נועד כדי לעזור ולהילחם לשיפור תרבות השירות. דרך האתר תוכלו להתלונן על שירות שלא קיבלתם או על יחס לא הוגן. אנו ננסה להתגייס למענכם ולעזור לכם לקבל את השירות הראוי.

לשליחת תלונות: אתר צרכנות הוגנת.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים