• 39.

    אין בעיה. אני מייד לוחץ את ידו של המתדלק ואז מודיע לו

    הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 21/09/11 14:53

    שלחיצת יד שלי עולה 999ש''ח לפני מע''מ, ודורש ממנו לשלם.

    מה ההבדל?

  • 38.

    לא קונים שמן בתחנת דלק

    דנה, 09/01/08 11:40

    בחנויות טמבור ניתן לקנות 5 ליטר ב-30 שקלים. תחנות הדלק גנבים. ואתה לא יודע כמה בדיוק מילאו.

  • 37.

    לא בודקים שמן ולא קונים בתחנת הדלק

    דודי, 08/01/08 19:36

    מחיר של קילו שמן בתחנה עולה כמו מחיר של גריקן בחנות חלפים לרכב

  • 36.

    חלאות!!! וגם אלה ש''תומכים'' בהם עאלק (ל''ת)

    די לגניבת הדעת, 07/01/08 16:25

  • 35.

    ניצול של עשירים

    אלי, 07/01/08 13:00

    כרגיל הבעלים העשירים של החברות הגדלות מנצלים את תמימותם של המתדלקים הרגילים ,תפסיקו לקנות שמנים ותוספים בתחנות הדלק!!!!!!11

  • 34.

    מוכרים

    יוסי, 07/01/08 09:42

    בתחנת פז סביון מילאו לאשתי את תא המטען בכל התוצרים הללו.
    כמו שני גלון שמן מנוע מונחים ללא הופכין.
    מכרו גם נוזל הידראולי למלא את מיכל ההגה ,הלי היום נמצא כשהוא מלא -רק פתחו אותו כביכול למילוי.

    זהירות מפז בצומת סביון!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 33.

    פז פישלו גם איתי!

    תדלוק עצמי!, 06/01/08 12:30

    מסתבר שבמכוניות פולסווגן ישנה אפשרות, כאשר מיכל הדלק כבר מלא לחלוטין, ללחוץ לחיצה נוספת ולדחוס למיכל דלק פנימי כמות נוספת של דלק! בספרי החברה לא מומלץ למלא מיכל זה (מחשש להתלקחות) ואילו המתדלק (תחנת דלק פז בר''ג, ברחוב אלוף שדה בין רח' הירדן לרח' יצחק רבין) החליט למלא מיכל זה על דעת עצמו ובכך ניפח לי את החשבון הרגיל למילוי הדלק בעוד מאה שקלים!!! למחרת ניגשתי למנהל התחנה שהצדיק את פעולת העובד!!!! כמובן שלא אחזור לתחנה זו לעולם! הרגשתי מרומה! מזל שיש את סונול מכבים ממול!!!!!

    • כמי שהיה מתדלק

      עופר, 06/01/08 18:36

      אני חושב שהבעיה היא בחוסר ידע ולא בנסיון לנצל אותך. כאשר ידית הדלק ''קופצת'' נהוג ללחוץ עליה פעם נוספת כדי לוודא שלא קפצה מעצמה מה שקורה לעתים קרובות. מעולם לא שמעתי על מקרה כמו שלך. אבל בכל מקרה לדעתי הלקוח תמיד צודק לכן אני כבר לא מתדלק.

  • 32.

    זה אך ורק בישראל

    פיני, 05/01/08 13:35

    עם של גנבים וחולי נפש

    • צבוע בגולה,שם אין רמאים?שב בשקט. (ל''ת)

      הכועס, 06/01/08 16:45

  • 31.

    רוצה קפה ממתק סיגריות...........

    לא מתפתה, 05/01/08 10:06

    אחרי תדלוק גורמים לך להכנס לחנות בכוח כדי לשלם עבור הדלק ואז שם מתחילה המיתקפה- כל המדפים פונים לפנים של הלקוח ובגובה היד ממש אין מקום לחתום על האישור תשלום ואז פוצח ה''מתדלק'' בשאלות רוצה קפה רוצה שתיה רוצה סנדביץ רוצה ממתק ............. דרך אגב מירשם ביתי למים לניקוי שמשות על בקבוק שתיה של ליטר וחצי להוסיף פקק חומץ ביתי ואם רוצים כמה טיפות סבון נוזלי

  • 30.

    אסור למלא שמנים מכל סוג שהוא בתחנות דלק! (ל''ת)

    תשאלו במוסכים, 05/01/08 09:53

    • יותר מזה: חוץ מדלק אסור לתת להם לגעת בכלום

      רון, 05/01/08 13:38

      הם לא מכירים את המכונית ויש להם בד''כ IQ של תרנגול מת. רק למוסך מורשה או מכונאי שמכיר טוב טוב את הרכב מותר לגעת במכונית. ואם הם מנדנדים... מבט אחד זועף ועצבני צריך לסיים את ה''התקרצצות השיווקית''...!!!
      דרך אגב: יתרון גדול לפורדים למינהם לא ניתן לפתוח כלום ברכב ללא המפתח, מה שמונע מכל מיני תולעי תחנות דלק להיצמד לכם לרכב למוקומות שאין להם מה לחפש שם. גם דלק לא מתאים הם לא יכולים להוסיף כי צריך לתפוח רק עם המפתח.
      ומי שמוסר להם את המפתח ליד ולא פותח בעצמו... מגיע לו.

  • 29.

    ברגע שהרמת מכסה מנוע - תצטרך לשלם

    ששון, 05/01/08 01:39

    גם אם לא חסר הם יגידו שחסר
    זה כל כך שקוף
    ולא אל תחשבו שהעובדים אשמים
    העובדים קיבלו הנחיה או תמריץ
    זאת ההנהלה אשמה
    ושלא יעבדו עליכם...

  • 28.

    פיצוי אמיתי היה ביטול התשלום וגם התלושים האלה

    ה, 04/01/08 22:27

    פז נפלתם הפעם

  • 27.

    בכלל , פראייר מי שמתדלק (ל''ת)

    דני, 04/01/08 21:49

  • 26.

    צריך לתת למערכות להתקרר וכשנכנסים לתחנה הרכב חם (ל''ת)

    אין טעם לבדוק, 04/01/08 15:25

  • 25.

    עבודה בעיניים לא ניתן לדעת מה מצב השמן שמנוע חם (ל''ת)

    מכונאי מוסמך, 04/01/08 15:24

  • 24.

    הוספת שמן בתחנה = נזק למכונית ועבודה בעיניים על הנהג !!!

    יוני, 04/01/08 13:12

    1. השמן במכונית עובר במערכת המנוע וזקוק לכמה וכמה דקות על מנת להתנקז חזרה למיכל השמן. לכן, בדיקה של השמן בתחנת דלק תמיד תראה שיש פחות שמן ממה שיש. מילוי שמן יביא להצפת מיכל השמן ויפגע בגומיות המנוע - נזק !!!

    2. קיימים סוגים של שמן לסוגי מכוניות שונות. מישהו שאל אתכם איזה שמן מתאים לאוטו שלכם ? האם הוא שם את השמן הנכון ?

    3. אם חסר שמן ברכב חדש יחסית, יש לפנות למוסך. מדוע חסר שמן ? אם רק תוסיפו שמן, לא תפתרו את הבעיה אלא שהוא רק ימשיך לדלוף לאנשהו.

    4. לעניין מים לשמשות - יש מכוניות ששמים בהן נוזל ניכוי שמשות ייעודי. מים רגילים רק מוהלים אותם. כמו כן במים רגילים יש אבנית.

  • 23.

    שימו לב איך מתגובה 9 ואילך אלו תגובות מטעם פז (ל''ת)

    נדב, 04/01/08 09:15

    • קבל ח.ח על האבחון- נכון מאוד!! (ל''ת)

      עמית, 05/01/08 01:29

  • 22.

    לא שילמו לי

    דני צור, 04/01/08 07:52

    אז אני אומר את האמת. השירות בפז לא משהו. גם לי קרה לא פעם שניסו לבדוק לי שמן ומים. הסברי שאין להם כישורים מקצועיים לזה לא עזרו. יתרה מכך פז הבטיחה הנחה לבעלי כרטיס שופרסל. במציאות בכל התחנות ההנחה הקבועה גדולה מההנחה של כרטיס שופרסל. (עשרים אג' לליטר דלק) כך שמדובר בהנחה פיקטיבית...

  • 21.

    אני בטוח שלא היה חסר שמן במנוע -כנסו

    מני, 03/01/08 23:35

    או שהוסיפו שמן שלא לצורך או גרוע מכך המתדלק מגיע עם בקבוק ריק וכאילו שופך שמן.
    ראו הוזהרתם!

  • 20.

    אין טעם לבדיקת השמן בתחנת דלק

    מטעים אתכם, 03/01/08 23:30

    כי צריך לתת למערכות להתקרר וכשנכנסים לתחנה הרכב חם .

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!1111 (ל''ת)

      אילן, 04/01/08 02:13

  • 19.

    אז להבא יקירים

    סבא גנוב, 03/01/08 16:37

    תבדקו לבד שמן במנוע לאחר הנסיעה והדממת המנוע ולאחר כמה דקות(השמן שוקיע במערכת), מים למתזים, אפשר למלא מים רגילים ואו כאלה שמוכרים ברשתות מוכנים ואו מהולים, מי קרור יש לבדור רק כאשר המנוע קר, יש גם מיכל עיבוי, לו אפשר להוסיף מי קירור על פי קווי הגובה ורק כזה שהיצרן המליץ, בתנאי חירום כאשר חסר מיים ניתן להוסיף מים רגילים עד ההגעה למוסך

    • מים רגילים ?

      הננננ, 04/01/08 22:33

      אתה רוצה לסתום את הצינורות עם אבנית?
      רק מים מזוקקים

  • 18.

    איך מקבלים באופן רגיל אטלס כבישים מורחב של פז?? מה צריךלעשות? (ל''ת)

    לביא, 03/01/08 15:54

    • לחברת פז הנכבדה

      אייל, 06/01/08 04:19

      מה אתה מבלבל את המוח GPS קיים כמעט בכל רכב ובפלאפונים וגם חדש קןמפלט כולל תוכנה עולה פחות מ1000ש''ח מי שרוצה חבילות של אטלסים יש לי לפני שאני זורק לאיסוף נייר
      ממש רק את האטלס של פז כבר מזמן העברתי את העסק שלי העיקר לא לתדלק שם מרוב תלונות שהיו לנו כלפיהם . נו הם יודעים שהם לא בסדר למה לא החזירו לגברת את הכסף? או לפחות פיצוי ובקשר לשאר התגובות אתם רק מוכיחים את מה שכתבו עליכם לפני!!

  • 17.

    פז אחלה. חברת האנרגיה הכי טובה בארץ. גם בדלק וגם ב-ילו (ל''ת)

    שרמן, 03/01/08 15:53

  • 16.

    קיבלה אטלס כבישים מורחב?? מתאים מתאים!! (ל''ת)

    חגי, 03/01/08 14:57

  • 15.

    שטויות. מישהו מכריח אותה?? גם אם הם שמו דברים

    דרור, 03/01/08 14:52

    שלא צריך בלי שנתבקשו הם יכולים לקפוץ עד השמים, אם לא ביקשתי? בעיה שלכם. לא משלם וזהו.

  • 14.

    אם כולם באו על סיפוקם והיתה התנצלות וגם

    אילן, 03/01/08 14:49

    ניתן פיצוי כספי בגובה המוצרים שנמכרו שלא לצורך, אז הכל בסדר ואם החברה עמדה בענין זה לטובת הלקוח שחש כי קופח, אז זה שעור יפה לכולם. אני רואה בו את הצד החיובי והוא בהחלט ראוי.

  • 13.

    די עם היללות. פז = 10! אבל ממש. (ל''ת)

    עדנה, 03/01/08 14:35

  • 12.

    אני מתייחס בסלחנות לצעירים שרוצים למכור לי משהו. אם לא מתאים לי

    רינה, 03/01/08 14:34

    אני אומרת להם יפה: לא תודה, שאחריו הם כבר לא מנסים כלום וזהו. הם עושים את שלהם והצרכן, באשר הוא, לא רק בפז, צריך להבהיר מיד, מה הוא צריך ומה לא ובזה נגמר.

  • 11.

    גם המתדלקים לא טמבלים. מיד הם קולטים נהג

    ויקטור, 03/01/08 14:25

    המום, שנפל מהירח אז מה? לא ינסו לעשות עלי וקופה?? בטח ינסו. ככה זה. בכל מקום. רואים אחד המום, זה הרי לחם לכל מי שמוכר משהו. אז גברת נכבדה, בפעם הבאה תעשי פרצוף וקולות של ערסית ערסית ואף אחד לא יעז להוסיף לך גרם מיותר של שמן או נוזל שמשות. בדוק.

  • 10.

    אני דווקא רואה את הצד היפה בתגובה של פז. כל הכבוד. (ל''ת)

    נחמן, 03/01/08 14:23

  • 9.

    סליחה. מה היא סתומה, או מה? שיווק אגרסיבי זה בסדר אבל

    אבירם, 03/01/08 14:21

    הנהג גם צריך להיות עירני ולדעת שמנסים להגדיל את המכירה עליו והוא מצידו, צריךלקבל רק מה שהוא צריך. המתדלקים האלה בטח רצו להגדיל הפרנסה, דבר שהוא לגיטימי בעיני. מאידך, הנהגים בתחנות צריכים להקפיד שהם קונים רק מה שנחוץ להם. הרי כל דבר בתורו. אחרי התדלוק הנהג הולך, נניח, לבוטיק שלו ובתורו משחיל בחזרה את הנער (המתדלק) שבא לקנות אצלו ג'ינס. כולם צריכים לעשות שיווק אגרסיבי וכולם צריכים להזהר מזה. נוסחה נורא פשוטה.

  • 8.

    לחברה יש מדיניות ברורה שלא מתנפלים על לקוח

    יודע דבר, 03/01/08 14:14

    ואם רוצים למכור עושים את זה בעדינות ובחוכמה. אבל תמיד יש איזה חברות ליצנים כמו זו שמדובר בה בכתבה, שמקלקלים את השורה לכל השאר. חמורים יש בכל מקום. אני קבוע בפז ומאוד מרוצה מהשרות והיחס.

  • 7.

    פז תמיד מתנהגת כמו שצריך. הם בסדר גמור. לא מסתתרים

    נעמה, 03/01/08 14:12

    לא מתעלמים. תמיד ניגשים לכל בעיה צרכנית כמו גברים ופותרים את הענין לשביעות רצנוו של הלקוח. מציע לחברות הדלק ולחברות שירותיות אחרות בכלל, ללמחוד מפז. כל הכבוד.

  • 6.

    ,אכלתי'' אותה פעם בתדלוק

    יונה ציפורי, 03/01/08 14:11

    ומאז אני אלרגי לצהוב........

  • 5.

    בלי היסטריה. הילדים עובדים. תארו לכם שזה הבת של החברה שלה או השכנה

    ירוחם, 03/01/08 14:10

    הצעירים היום צריכים לממן הכל, אין להם מספיק כסף, הכל יקר בטירוף, אז הם מנסים לעשות קופה קטנה. לא סוף העולם. מי שערני ולא ישנוני, לא קורים לא דברים כאלה. העיקר שפז התנצלה והחזירה לגברת את המגיע לה והכל בסדר. צעירים, מה לעשות. מנסים!!

  • 4.

    מה קרה? מכל הסיפור לא עלה לה אגורה ובסוף קיבלה גם אטלס מורחב. שווה. (ל''ת)

    דנה, 03/01/08 14:07

    • את צריכה שיעור בחשבון

      הההההה, 04/01/08 22:31

      היא שילמה 545 ש''ח וקיבלה פיצוי על 310 ש''ח בכרטיסי תדלוק (זה לא באמת כסף), אטלס זה לא נחשב.
      יוצא שהיא הפסידה 215 ש''ח

      • #4 Add on

        CPA, 05/01/08 07:33

        עלות הדלק בסך 235 שקל

  • 3.

    עיזבו אתכם מהשטויות. פז חברה מדהימה. מציע לכולם לשים לב איך הם

    עומר, 03/01/08 14:06

    מתפתחים בכיוון הקמעונאי. באמצעות חנויות נוחות ילו (yellow) ובקרוב באמצעות שווקים עירוניים. הם הולכים לעשות בית-ספר גדול לכל רשתות השיווק. תשמעו לעומר, לא מפספס אף פעם, שווה לעקוב אחריהם. שווה להשקיע.

    • אני מבין שבמדינת ת''א אין תחנות דלק של אלון

      איש, 04/01/08 22:29

      וחניות של אלונית, כי עלו על הרעיון הרבה לפני פז

  • 2.

    אנימתדלק בתחנות דלק כבר יותר מ40 שנה. ב20 השנים

    שניאור, 03/01/08 14:02

    האחרונות אני לקוח נאמן של חברת פז. לי לא קרה מעולם סיפור כזה. גם אם אני רואה שהמתדלקים נלהבים מדי, אני מיד מרגיע אותם, שלא יעלה על דעתם בכלל, למכור לי איזה מוצר לא נחוץ. בסך הכל התחנות של פז מצוינות. השרות טוב. שירותים נקיים להפליא. החנויות של ילו כנמו בחו''ל. לי אין בכלל תלונות. פז על הכיפק ואני ממשיך איתם. בטח שפה ושם, יש כל מיני חמורים קטנים שמנסים להרוויח איזה גרוש ולמכור משהו לא נחוץ, אבל זה נכון לגבי כל החברות.

  • 1.

    פז ליד כפר המכביה

    שי, 03/01/08 13:58

    מילאתי דלק הבטיחו עיתון קיבלתי חצי עיתון בלבד כי חסרים חלקים

    איזה מין שירות זה

    גועל נפש