הפיצוי של יס
בעקבות השיבושים ועזיבתם של כ-750 לקוחות החברה, יס מודיעה כי היא פותחת את כל הערוצים לכלל מנויה, ללא תוספת תשלום למשך שלושה חודשים
כל הלקוחות ישודרגו לחבילה המקסימלית של ערוצי יס, ולקוחות המשלמים כיום על ערוצי פרימיום שרכשו בנפרד יזוכו בחשבונם באופן אוטומטי.
החברה מדגישה כי למרות שאינה אשמה בשיבושים, היא לוקחת אחריות, ומעריכה את שווי
הפיצוי ללקוח בכ-400 שקל.
הערוצים כוללים את כל ערוצי הספורט: ספורט 1, ספורט 2, LIVE 5+ּ, GOLD 5 + (הכוללים את ליגת העל, הליגה האנגלית, האיטלקית, ליגת האלופות, NBA, כדורסל ישראלי ועוד), ערוצי lifestyle בניהם
ערוץ האוכל, הבריאות, הביוגרפיה, מיסטיקה וקריוקי. ערוצי ילדים, כדוגמת לוגי, בייבי, יס בייבי, ג'וניור, הופ לומדים, ערוץ הילדים+, JETIX I, משחקי הגיון ומשחקי אינטראקטיב. וכמו כן ערוצים לישראלים דוברי הרוסית וערוצים זרים נוספים.
מנכ"ל חברת יס, רון אילון אמר: "אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים לחברה ולא נוחים לצופים. התמיכה בחברה ריגשה אותנו. אנו מחכים להודעה רשמית של משרד התקשורת כי ההפרעה הסתיימה - למרות זאת החלטנו על הפיצוי עכשיו. לאחר שעברנו שבוע שקט, החלטנו לתת את הפיצוי לכל הלקוחות, למרות שחלק גדול לא נפגע מאחר וההפרעה פגעה בעיקר במתגוררים לאורך קו החוף".
עם זאת, חזר אילון על ההערכות לפיהן התקלות בקליטת השידורים מקורן בגורם זר: "אני רוצה להודות לצה"ל על תרומתו לאיתור הגורם המפריע. כפי שאמר שר התקשורת – ההפרעה הנובעת מפעילות של מדינה זרה נמצאת באחריות טיפול הממשלה, ואנו מחכים להודעתה הרשמית שתסיים את האירוע. למרות זאת החלטתי שאין מקום להמתין עם הפיצוי ללקוחות ועל החברה לפעול מיידית