• 51.

    בניגוד לHOT בyes יש הרבה יותר ערוצים בחבילת הבסיס

    לקוח yes מרוצה, 25/10/07 20:07

    אני רק מקווה שיחזירו את החודש וקצת של השיבושים שגם בירושלים סבלנו מהם, אם זאת לא כולם שם סבלו.

  • 50.

    עכשיו גם הוט תתן משהו בחינם? (ל''ת)

    ייי, 17/10/07 10:03

  • 49.

    זה לא פיצוי - אני צופה במה שאני אוהב אני לא צריך ערוצים נוספים חינם

    דוד, 17/10/07 08:23

    שמרתי אמונים לחברה וגם שכנעתי אנשים שיתאזרו בסבלנות ולא ינטשו.
    זה ממש לא פיצוי רק החזר כספי עבור החודש הןא פיצוי הוגן

  • 48.

    כל הכבוד ליס. התנהגות הגונה למופת. (ל''ת)

    יס גדולים, 16/10/07 19:51

  • 47.

    לא צריך לעשות עליהום מכל דבר

    לולי, 16/10/07 16:00

    תקלות קורות בכל חברה לא משנה במה היא עוסקת . לא צריך למצוץ דם לאנשים יפה מצד חברת יס שמתנהגת ללקוחותיה בצורה הוגנת
    יש התופסים טרמפ מכל בעיה ומנפחים אותה כל הכבוד למנויים שמעריכים מול איזו חברה הם עומדים
    אחלה שירות . במקרה אני גם יודעת
    את מקור הבעיה וגם אם לא הייתי
    יודעת יש לנו גב.יס יס יס תמשיכו
    להיות נותני שירות טובים,תארו לכם שכל חברה הייתה
    מתנהגת כך הכל היה ורוד.

  • 46.

    דורש רק החזר כספי עבור חודש וחצי של שיבושים בנהרייה

    צחי, 16/10/07 15:55

    לא צופה בכלל בערוצים שנפתחו.

  • 45.

    מי הדביל שעבר להוט?

    הילה, 16/10/07 14:31

    אפילו בחינם אני לא עוברת להוט.
    אין כמו YES ואין צורך בפיצויים, רק האדום של HOT עושה לי צורב בעיניים.

  • 44.

    רק שתי מילים: כל הכבוד! (ל''ת)

    אהרון, 16/10/07 14:15

  • 43.

    כל אלה שברחו בגלל כמה ימים של שיבושים

    ציפה דריפה, 16/10/07 13:40

    מגיע להם. לא עוזבים חברה שווה כל כך דווקא בעת מצוקה. לכו לכו להוט.

  • 42.

    בלי פלייבוי, לא שווה (ל''ת)

    מעפן, 16/10/07 12:47

  • 41.

    כל מי שהתנתק אכל אותה

    לירית, 16/10/07 12:22

    כל אותם בכיינים שעברו להוט, אכלו אותה. היו מקבלים עכשיו טלוויזיה עם כ"כ הרבה ערוצים ללא תוספת תשלום! ככה זה כשאין סבלנות..

  • 40.

    הבן שלי בן ה-07 יתמוגג מכל הכדורגל שיפול עליו

    תודה ליס בשם תמ, 16/10/07 11:47

    ללללמממממממממממממממממ

  • 39.

    ייס לכולם

    חנה רמר, 16/10/07 11:44

    אין עליכם,אתם מקסימים,כלקוחה ותיקה אני מעידה שהשירות שלהם מצויין,אדיב וכמו שרואים כרגע,גם נדיב, עלו והצליחו וימותו הקנאים.ולרון אילון,הפגנת אחריות ומוסריות עלה והצלח

  • 38.

    חסכתי 80 ש''ח בספורט!!!! תודה ! (ל''ת)

    מושבע ספורט ויס, 16/10/07 11:34

  • 37.

    למספר 13 ה''חכם''..

    לקוח הוט, 16/10/07 11:29

    ערוצי הספורט הם אותם ערוצים גם בהוט וגם ביס.. גם כשתעבור ליס תראה את אותם תחרויות ''מצנחי רחיפה''.. גם אם תעבור עכשיו ליס לא יפתחו לך את כל הערוצים כי ההטבה הזאת היא רק ללקוחות מחוברים ולא לחדשים. אז תעבור ליס כי שם תחרויות מצנחי הרחיפה נראות טוב יותר...

  • 36.

    איזה כסת''ח!!

    רועי, 16/10/07 11:24

    מן הסתם, אין לי את כל הערוצים פתוחים כי הם לא מעניינים אותי.. הפיצוי שיס נותנת לי הוא כסת''ח כי אני לא רוצה לראות ערוצים שלא מעניינים,אלא אני רוצה לקבל זיכוי עבור חודש בו לא קיבלתי את השירות בעבורו אני משלם(התחנות שכן מעניינות אותי)...
    חודש לא צפיתי בטלויזיה, אז מה הפיצוי הזה אומר, שב-3 חודשים הבאים יס רוצה שאני אראה יותר טלויזיה בשביל לפצות על מה שלא ראיתי?!?!?!?... בקיצור, פיצוי מצחיק, הרי ליס זה לא עולה שקל לפתוח את הערוצים(חוץ מהערוצי ספורט)....
    דרך אגב, לכל המתלהבים, הערוצים נפתחים רק ללקוחות קיימים ולא ללקוחות חדשים..

  • 35.

    סחתיין על המהירות

    לקוח yes?, 16/10/07 11:16

    בתור לקוח yes חיכיתי לראות מתי החברה תחליט לפצות אותנו ואני חייב להגיד שהופתעתי, סחתיין על המהירות שבפיצוי, תמשיכו ככה! (ורק שלא יהיו תקלות גם החודש)

  • 34.

    חודש אני מנסה להתנתק

    יוסי, 16/10/07 11:13

    אף אחד לא חוזר אלי, לא רוצה פיצוי , רוצה להתנתתתתתקקקק

  • 33.

    חסכתי 120 שח בחודש!

    עינת, 16/10/07 11:13

    בעלי צופה בכל ערוצי הספורט=80 שח,
    הילדים רואים לוגי גוניור וביבי=40 שח

    נתנו לי פיצוי של 120 שח לחודש, 360 לשלושה חודשים

    אני הולכת לקנות נעלים חדשות

  • 32.

    יש ימים שאני מתבייש

    ישראלי גאה, 16/10/07 11:11

    להיות ישראלי.
    חברה, שמתיחסת ללקוחותיה, נותנת להם פיצוי למרות שקרו דברים שלא באשמתה, ויש דוגמאות לישראלים שעוד מתלוננים...

    יס - חזקי ואמצי! הלוואי והיו עוד חברות בשוק הישראלי שהיו מתייחלסים ללקוחותיהם כמוך.

    אני נשאר גאה בהיותי לקוח יס, בימים אלו אפילו עוד יותר

  • 31.

    תגובה מספר 13 - צודק!!!

    יאיר, 16/10/07 11:11

    נמאס שמנסים לסחוט מאיתנו כספים כדי לראות ערוצי ספורט שגם ככה אנחנו משלמים מידי חודש 250 ש''ח!! הם רוצים עוד?!

  • 30.

    זה לא מוחמד דאחלן??? (ל''ת)

    משה, 16/10/07 11:10

  • 29.

    זו ממש בדיחה. אם הייתי מעוניין בערוצים האלו הייתי מזמין מראש.

    פשוט לעג לרש., 16/10/07 11:09

    איזה מין פיצוי זה??
    מי שלא הזמין את הערוצים הללו בעבר כנראה שלא מעוניין בהם בכלל. אז מה הפיצוי בזה?

    טוב שלא חילקו מיכלי סיפולוקס בחינם.

    עכשיו זה הזמן לעבור להוט. יכול להיות שגם שם איכול הסרטים לא משהו, אבל לפחות לא צוחקים על האנשים בעיניים ככה.

  • 28.

    חכמים לא מחזירים כלום ממשיכים לקחת (ל''ת)

    טל, 16/10/07 11:08

  • 27.

    שיחקו אותה - ראוי ביותר (ל''ת)

    דרור, 16/10/07 10:58

  • 26.

    כל הכבוד ליס. זאת חברה שהלקוחות חשובים לה.

    פריל, 16/10/07 10:54

    נראה אם הוט היו עושים את זה.
    לא ממש נראה לי... הוט מתנהגת כמו מונופול.

  • 25.

    ביביי הוט!!!! שלום yes

    הוט שמוט, 16/10/07 10:49

    נגמרה החגיגה הוט שתעשו מה שאתם רוצים !!! ב1 לנובמבר נגמרת השנה פעמיים הייתי בהוט פעם ראשונה ופעם אחרונה

  • 24.

    יש לי מנוי לספורט 1,2 אז מה, אקבל זיכוי

    דביר, 16/10/07 10:48

    או שלא אשלם בחודשים הא...לה

    • אתה מקבל זיכוי

      עינת, 16/10/07 11:07

      הם אמרו בפירוש שלקוחות שיש להם את הערוצים האלו יזוכו בגינם במהלך 3 החודשים האלו

  • 23.

    yes חברה שדואגת ללקוחותיה. כל הכבוד (ל''ת)

    גל, 16/10/07 10:47

  • 22.

    קשקוש בלבוש

    לקוח יס לשעבר,, 16/10/07 10:41

    לא צריך את ה''שירות''. ראינו את השירות שלכם כשזה הגיע לפיצות ובשעת תקלה חמורה - למעלה מחודש ימים לא היה ניתן לצפות באף ערוץ כמו בנאדם. הוט עדיפה - כי יש במה לצפות, יש את ביפ, ערוץ 8, ערוץ הבידור הישראלי, כל הסדרות המצוינות של אסקטרה וערוץ 3 וכמובן ה-VOD הענק עם מגוון עצום של תכנים בחינם. הוט מנצח בכל קטגוריה.

  • 21.

    כיצד יפוצה מי שמשלם על הערוצים????

    מתי, 16/10/07 10:40

    או מי שלא רוצה בכלל לראות ערוצים אחרים?
    יש לאפשר גיוון בפיצוי באופן אינדיווידואלי עד כדי החזרת חלק מין הכסף!

  • 20.

    שיחקו אותה . פיצוי נאה ביותר. (ל''ת)

    לקוח נאמן, 16/10/07 10:39

  • 19.

    שרות

    אילן, 16/10/07 10:37

    אני חבר לקוחות של יס מאז תחילתו למעט זמן של שלושה חודשים בשל נסיון בהוט (על הפנים) אני רוצה להודות לכם חברת יס על ההגינות וכן על השרות הנפלא שאתם מעניקים

  • 18.

    אם ל יס באמת היה אכפת -

    יוני, 16/10/07 10:32

    הם היו פותחים את ערוצי האירוטיקה.

    • אסור להם

      מיכל, 16/10/07 11:08

      הממשלה לא מאפשרת לשום חברה (גם להוט) לתת שידורים אירוטים ללא תשלום

  • 17.

    אז על מה נשלם?

    אני, 16/10/07 10:32

    האם נשלם רק על חבילת הבסיס?

  • 16.

    כל הכבוד לכם

    מתה על יס, 16/10/07 10:30

    ומי שעזב להוט - סתם לא מבין כלום :]

  • 15.

    כל הכבוד

    ארמסטרונג, 16/10/07 10:18

    על זה נאמר - סוף סוף חברה רצינית
    חבל שהממשלה לא עשתה כלום לפני זה וונזכרה מאוחר מידי...

    כל הכבוד לyes!

  • 14.

    Fair enough

    I, 16/10/07 10:17

    I'll stay with them

  • 13.

    שיכנעתם אותי! אני עובר ל-YES !

    לקוח הוט מאוכזב, 16/10/07 10:13

    קניתם אותי, אני מתנתק היום מ-HOT ועובר ל-YES,אני אהנה 3 חודשים מערוצי הספורט במקום עוגמת הנפש ש-HOT מאכילים אותי!!
    אני משלם מידי חודש 20 ש''ח עבור ערוץ 5+ ופתאום מוסיפים עוד ערוצים ומשאירים אותי עם ''תחרות מצנחי רחיפה'' !! מה זה?! פשוט גועל נפש! שלום ולא להתראות HOT, הניהול הכושל שלכם יעלה לכם ביוקר!

  • 12.

    יפה יפה.. עכשיו נראה נילס בג'וניור (ל''ת)

    נילס הולגרסון, 16/10/07 10:11

  • 11.

    גם בלי הפיצוי לא הייתי עוזבת את יס בשביל ''הוט''- כל מה שקר (ל''ת)

    לקוחה נאמנה, 16/10/07 10:06

  • 10.

    יפה-אני מקווה ,שאת הליגה האנגלית שחזרה אלינו ישאירו גם בתום הפיצוי (ל''ת)

    ירון.ק, 16/10/07 10:02

  • 9.

    שירות שירות ועוד הפעם שירות

    יהורם, 16/10/07 10:00

    לפי ההתנהלות של החברה בתקופה האחרונה ובכלל לאחר פניות שלי לשירות אני יכול לקבוע כי שירות הלקוחות שלהם עומד בסטנדרטים גבוהים בהחלט.
    מרגישים כי ניתנה חשיבות לנושא הלקוח וזה מתבטא גם בטיפול הנוכחי

    עדיין אני חושב שמחיר מנוי חודשי של כ 210 שקלים הוא יקר מידי.
    חזק ואמץ

    משה

  • 8.

    כל הכבוד ל יס - שירות ברמה אחרת (ל''ת)

    משה, 16/10/07 09:56

  • 7.

    בלי אירוטיקה זו מחווה ריקה. למי איכפת מערוצי תינוקות? (ל''ת)

    די לעבוד עלינו, 16/10/07 09:55

  • 6.

    שטויות נבובות

    בדרך להוט, 16/10/07 09:51

    קצת חיים בסרט..
    דבר ראשון שווי ההטבה מוערך קצת בהגזמה, היום בביתי על כלל הערוצים אני משלם 230 ש''ח.
    מה בדיוק הפיצוי פה?!?!

  • 5.

    פיצוי הוגן לטעמי

    גלעד לקוח יס, 16/10/07 09:50

    בסה''כ החברה ממש לא אשמה בתקלות, ואין טעם בלהתנפל עליה.
    ולא, אני לא עובד של יס

  • 4.

    כל הכבוד. תמיד הייתי ותמיד אשאר מנוי של יס

    בן (לקוח אמיתי), 16/10/07 09:43

    תקלות יכולות לקרות אבל מה שחשוב לי זה התכנים והיחס שאני מקבל. יס נותנים לי את הטלוויזיה הכי טובה ועכשיו גם פיצוי נהדר. כל הכבוד.

  • 3.

    מעט מדי ומאוחר מדי

    אסי, 16/10/07 09:43

    יש כבר שתי תביעות ייצוגיות, והרי ברור שתצטרכו להחזיר את הכסף, לפחות של חודש אחד למנוי. ולא רק כי משפטית אתם צריכים, אלא כי זה לא הוגן לגבות ממנוי עבור חודש שבו גם המוצר וגם השירות היו כל כך לוקים. אז במקום להקדים את התביעות, לקחת קרדיט על צעד שירותי, ולרוקן את התביעות הייצוגיות מתוכן, אתם מתעקשים על פתיחת חבילות נוספות. רבותיי, אני לא רוצה לשמוע מהחבילות שלכם לפני שקיבלתי זיכוי, לפחות של חודש, כי זה הזמן שארכה התקלה. ממש כמו שאמרתם לנציגים שלכם להגיד לנו, פתיחת ערוצים היא לא פיצוי, לכל היותר צ'ופר.

    • דווקא לא

      גיא, 16/10/07 10:53

      אני לקוח של יס ואין לי עניין בתביעה.
      במהלך התקופה בה היו שיבושים ולא דיברו על זה, הייתה לי תקלה בבניין ולהפתעתי, בפעם הראשונה, זכיתי ליחס גרוע משירות הלקוחות של יס.
      כיום, לאחר שאני יודע מה קרה, אני מצטער שכעסתי.
      יש הגינות הדדית ביחסי לקוח חברה ואפשר להבין שהייתה להם פעם אחת תקלה שבעייני היא בהגדרת ''כוח עליון''.
      כן, סבלתי משיבושים, פה ושם, והפיצוי שהם מציעים הוא ראוי מעל ומעבר, לטעמי.

  • 2.

    כל הכבוד ליס

    ניר מרמת ישי, 16/10/07 09:39

    זו הפעם הראשונה שאני נתקל בחברה שמתייחסת בכבוד ללקוח.
    היום אני עובר מהוט ליס!!!

  • 1.

    שווה ביותר אחלה פיצוי (ל''ת)

    שלומלו, 16/10/07 09:30