תביעה נוספת נגד חברת הלוויין יס
תביעה בסך 62 מיליון שקל, הוגשה נגד חברת הלוויין, בשל התקלות החוזרות. תביעה זו מצטרפת לתביעה שהוגשה בשבוע שעבר נגד החברה, בסך 122 מיליון שקל
מכתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד יצחק אבירם ונועם שכנר, עולה כי התובעת, מאיה אופק מתל אביב, מבקשת לחייב את החברה לזכות את לקוחותיה בגין תשלום דמי המנוי ששולמו עבור חודש שידורים רצוף תקלות והפסקות בשידורי הטלוויזיה הרב-ערוצית.
התובעת מציינת כי האמינה שחברת יס תפעל באופן מיידי ותזכה את המנויים כבר בחיוב חודש ספטמבר. אך יס לא עשתה כן, וזאת בניגוד לרישיונה הקובע כי "זיכוי המנוי בהחזר כספי יבוצע בחשבון החיוב הקרוב, מיד לאחר שהתבררה זכותו להחזר".
כזכור, לקוחות יס בצפון הארץ ובמרכזה, דיווחו בימים האחרונים על שיבושים בשידורי הטלוויזיה וכן בקבלת שירות במוקד הטלפוני של חברת הלוויין. בשבוע שעבר קיימה החברה ישיבת חירום בנוגע להפרעות שטרם נתגלה המקור להן, בה הוחלט לפצות את הלקוחות על ידי פתיחת ערוצי הסרטים של שירות הדי.וי.די בוקס, לצפייה חופשית.
עם זאת, לקוחות החברה עדיין אינם מרוצים. ביומיים האחרונים הגיעו למערכת nrg מעריב תלונות רבות של לקוחות שטענו כי הפיצוי שמציעה חברת הלוויין ללקוחותיה אינו הולם, וכי הלקוחות שסובלים משיבושים אינם יכולים לצפות גם בסרטים.
מדוברות יס נמסר כי החברה תגיב כאשר תקבל את כתב התביעה.