• 31.

    ועוד גבו מאיתנו תשלום מלא

    חגית, 18/10/07 20:43

    בשיא התקלות גבו מאימי הפנסיונרית תוספת תשלום כיוון שלא שמה לב שההסכם הסתיים.
    פשוט גנבה
    האם אין מה לעשות נגד זה?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם בהוט יש תקלות

    הוט, 09/10/07 22:16

    גם בהוט יש תקלות דומות בחלק מהערוצים...

    הגב לתגובה זו

    • שקר, אני בHOT ומעולם לא היתה אפילו תקלה אחת

      rrr, 16/10/07 15:03

      לא אצלי בכל אופן

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לכל המלינים על התביעה

    ציפי, 09/10/07 02:27

    לולא התביעות, חברת יס הנכבדה אפילו לא היתה טורחת לחשוב על פיצוי ללקוחות. רק לאחר הגשת התביעה, יס הודיעה על הטבת הסרטים. (בושה של סרטים)
    הם פשוט היו בטוחים שכולנו נשב בשקט, נתלונן בשקט ונמשיך לשלם כאילו שום דבר לא קרה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תגובה ל-11

    אריק, 08/10/07 18:39

    גם אם אתה עובד בייס התגובה שלך מגעילה אין שירות , הלקוח אינו חייב לשלם התביעות בצדק גם אתמול מחצית שלמה התמונה נתקעת.
    ימשיכו כך הניתוקים בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שיבושים חמורים בדקות אלו

    משה, 08/10/07 17:39

    הסבלנות שלי הולכת ופוקעת

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגובה ממנוי כבלים

    בני, 08/10/07 12:05

    חברה זבל, קודם כל עבדתי שם בעבר ורוב האנשים שעבדתי איתם היו מתנשאים ואנטיפתים. חוץ מזה כמעט כל תגובות התמיכה בחברה הם יזומות ע''י עובדי החברה. אני לא מבין, אם היו תקלה במוצר צריך לזכות בכסף, לא בסרטים חינם. נראה לכם הגיוני שאם אני מוכר פיצוחים, אני ישלם להם בגרעינים פיסטוק וקשיו... אני רוצה זיכוי כספי, לא סרטים חינם. התוכן בכבלים הרבה יותר מעניין למי שאוהב תרבות ישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה אתם דפוקים?

    דני, 08/10/07 10:36

    שילמתי כסף. לא קיבלתי תמורה. מ'כפת לי מי אשם? תחזירו לי את הכסף. תריבו עם מי שאשם. תתנצלו, תסבירו ותפצו. רק בתביעות הולך בארץ הזאת. אין שום ברירה אחרת. כל הכבוד לתובע.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כשאני חושב על הוט בא לי להקיא. לכן אני נאמן מאוד. מאוד מאוד ליס. (ל''ת)

    סתוי, 08/10/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    99% מעורכי הדין מוציאים שם רע לכל השאר...... (ל''ת)

    אטילה, 08/10/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תנו להם סיכוי להתארגן על עצמם. הם הכי טובים. אז סבלנות קצת (ל''ת)

    מוני, 08/10/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שקוף שרוב התגובות יזומות ע''י yes (ל''ת)

    איציק, 08/10/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שמע לי...

    טורנדו, 08/10/07 09:11

    שמע לי.
    20 שנה הייתי מחובר לכבלים.
    חיברתי גם את אמא שלי.
    חיברתי גם את אחותי.
    חיברתי גם את גיסתי.

    דוגרי.
    בזבוז כסף...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכל יהיה בסדר. נא להרגע. כוווולם. יס = 10. (ל''ת)

    טובה'לה, 08/10/07 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנשים צרי אופק. חכו בסבלנות. זה יסתדר. מה עכשו? תעברו למתחרים? ואם

    אביבי, 08/10/07 08:42

    להם יקרה אותו דבר???

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    yes עדיף על כל מצב אחר. יתגברו על התקלה. אני בטוח (ל''ת)

    ירון, 08/10/07 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יס בלבד. אין שום אלטרנטיבה הגיונית. (ל''ת)

    רביד, 08/10/07 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מספיק עם ההתלהמות

    אלמוני, 08/10/07 07:20

    לכל היוצאים כנגד התובעת, האם נראה לכם הגיוני לשלם כל חודש כמעט 300 ש''ח ולא לקבל בעד זה כל תמורה. טוב היה אילו החברה הייתה מבטלת את דמי המנוי או לכל הפחות מפחיתה אותם עד לסיום השיבושים- כך צריכה להתנהג חברה בעלת תודעת שירות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עורכי דין- נמאסתם.

    שוקי, 08/10/07 07:11

    כמו נשרים צמאי דם עטים עורכי הדין על כל הזדמנות ''לדפוק'' משהו אחד על חשבון השני. בעידודם הלעגני של עורכי הדין אנו הופכים להיות מדינה ''תובעת''. הגיעה העת לאחסן את עורכי הדין בבוידעם ולנסות לפתור בעיות בדרכי נועם והבנה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תקשיבו

    מנוי יס, 08/10/07 05:18

    אתם חבורת אוכלי חינם
    הבעיות שלהם נובעות מפעולות שצה''ל עושה כנגד איומים
    למה לנסות לתבוע על כל שטות
    כאילו שזאת אשמתם
    אתם כאלה אנשים מגעילים
    בעעעע

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תשליך הטלויזיה הגדול!

    לקוח עייף, 07/10/07 23:19

    יש כמה בעיות עם כל מה שקורה עם יס. קודם כל, האלטרנטיבה היא לא ממש ברת השוואה.
    התקלות כן או שלא באשמתן, אבל ניהול המשבר הוא כמובן באחריותן וזה כולל את הטיפול בלקוחות.
    כדאי לציין שגם בימים כתיקונם ובלי קשר לתקלה הנוכחית, שרות הלקוחות שלהם לא מזהיר - ולפחות במקרים הדורשים תשומת לב (חיובים גדולים למשל). במקרים כאלה הפתרונות ה''מחשוביים'' שלהם הם כל כך מסורבלים שהן לרוב גורמות יותר נזק בטווח הארוך.
    ללקוחות באמת אין סיבה להתקשר לשרות הלקוחות, אך שוב - זו היתה אחריותה של יס לעצור את זה מלכתחילה ולהודיע ללקוחות על התקלה. הכל נעשה קצת מדי ומאוחר מדי.
    מערכת הטלפוניה אשר משמשת את שרות הלקוחות תקולה כבר כמה ימים, ונראה שאיש לא ניגש לתקן או לשנות את המערכת כך שהיא תהייה ידיתותי, ותסביר למתקשר מה קורה במקום לנתק אותו.

    חברים, הברירה הנוספת היא להשאר עם טלוויזה בסיסית, שאגב - במחשבה מסויימת זה לא כל כך נורא.


    זו הזדמנות נהדרת לבדוק אופציה של שנה בלי טלויזיה רב ערוצית (אגב, עדיין תקלטו מספר ערוצים קטן)..

    אני אישית חייתי לפני שנה כשנה בלי טלויזיה. היה הרבה זמן ליצירה, לחברים, לעשייה ועם זאת עם האינטרנט - גם נשארתי מעודכן.

    יס, הוט... שתיהן מנותקות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אלה שמגישים תביעות נגד הם מגעלים

    קראוס, 07/10/07 22:51

    ותאבי בצע מכוערים. בושו והיכלמו.

    הגב לתגובה זו

    • למה נראה לך שצריך לשלם על מוצר פגום???

      יוסי, 08/10/07 06:54

      התביעה היא החזר תשלום!!!
      שאתה קונה בגד ומגיע לביתך ומגלה
      שהוא גרוע לא תחזור לחנות???

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    העיקר שמו ערוץ גרוזיני שמראה תוכניות לפני 2

    כבלים, 07/10/07 21:58

    2000 שנה חחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אפילו לא חוזרים ללקוחות החצופים להתנתק מיד (ל''ת)

    מה קורה כאו הלו, 07/10/07 21:57

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ועוד משהו....

    אני, 07/10/07 21:54

    כל מי שמתקשר, וחצי מתלונן שנמאס לו, והוא חושב על לנתק את יס, ישר מקבל זיכוי 150 שקל.....
    (לא שזה שווה משהו, אבל זאת התחלה חצי הגיונית)

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני לא מבין על מה כולכם מדברים פה..!!!

    אני, 07/10/07 21:53

    אני משלם (עם האינטרנט והכל) 400 שקל בחודש!!!!!
    ומה אני מקבל בתמורה, כלום...!!
    נשמע לכם הגיוני....?!?!

    אם לא הייתי רוצה טלויזיה כמו כמה חכמולוגים שהעירו פה, לא הייתי משלם, וזהו.

    אבל אני רוצה, משלם, ולא מקבל כלום.... לא נשמע לכן הגיוני שאני ארצה את הכסף חזרה?!?!?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני עם יס לתמיד. (ל''ת)

    גלה, 07/10/07 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תנו להם צ'אנס לתקן את התקלה. די לרדת עליהם. הם משתדלים. (ל''ת)

    ניב, 07/10/07 21:20

    הגב לתגובה זו

    • מעריכים, אבל זאת לא סיבה לשלם מחיר מלא

      דביבון, 08/10/07 01:42

      אתה משלם בחנות על מוצר פגום רק בגלל שהמוכר משתדל?

      הם יפסידו בצדק ויכלו להמנע עם היו מגיבים בזמן ובאופן הגון וצודק.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עוד חמדן גזלן. תתבייש!! (ל''ת)

    גרי, 07/10/07 21:18

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח עובד יס!!ובטח לא משלם ורואה יס!! (ל''ת)

      יוסי, 08/10/07 06:55

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כ''כ קשה לכם בלי טלויזיה?

    jak, 07/10/07 20:15

    אולי מהשיבושים האלה יצא משהו טוב בסוף

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תחזרו לכבלים (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 07/10/07 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לגברת מאיה אופק מעניין רק הכסף ולא שום דבר אחר (ל''ת)

    משה, 07/10/07 16:58

    הגב לתגובה זו

    • ולא צריך לעניין אותה !

      איןשם, 07/10/07 17:36

      היא שילמה עבור מוצר שלא קיבלה וזה מספיק !

      הגב לתגובה זו

    • לפי התגובה שלך ... המותג הצליח

      ברר, 07/10/07 20:51

      הצליחו ליצור זיקה רגשית על המוצר.
      מה אמור לעניין את הלקוחה אם היא שלמה ולא קבלה שירות ? (אפילו לא מענה ).
      חברה הוקמה להרויח אבל לא ממכירת אוויר.

      הגב לתגובה זו