סלקום: גידול של 43% ברווחים
הרווח הנקי של חברת הסלולר ברבעון הראשון של 2007 הסתכם ב-208 מיליון שקל. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.43 מיליארד שקל. זמן השימוש החודשי עלה מ-323 דקות ברבעון המקביל אשתקד ל-341 דקות
חברת סלקום, שבשליטת אי.די.בי מפרסמת הבוקר (ב') את הדוח הכספי לרבעון הראשון של שנת 2007. החברה רשמה רווח נקי של 208 מיליון שקל, המהווה גידול של 43% לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה נרשם רווח של 145 מיליון שקל. הכנסות החברה עלו ב-7% והסתכמו ב-1.438 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.34 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2006.הגידול בהכנסות מיוחס לגידול של כ-17% בשימושי זמן אויר יוצא ונכנס. זאת כתוצאה מעלייה של 5.6% בשימוש החודשי למנוי. כמו כן, זמן השימוש החודשי עלה מ-323 דקות ברבעון המקביל אשתקד ל-341 דקות. בנוסף מציינים בסלקום כי חל גידול של 42% בהכנסות מתוכן ושירותי ערך מוסף, לא כולל הודעות טקסט.
בסוף הרבעון הראשון עמד מספר הלקוחות בסלקום על כ-2.93 מיליון זאת עם גיוס של 44 אלף לקוחות חדשים נטו במהלך הרבעון,
בהשוואה לגיוס נטו של 38 אלף לקוחות ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי ברבעון הסתכמה ב-149 שקל, לעומת 150 שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 0.6%.
סלקום הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 2.03 שקל למניה ובסך הכל כ-198 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל סלקום עמוס שפירא, סכום המניה גבוה מזה שהחברה ציפתה לחלק - 1.4 שקל למניה. חלק ההון העצמי שנצבר בחברה נכון לסוף הרבעון הסתכם ב-807 מיליון שקל ומורכב בעיקר מרווחים בלתי מחולקים שצברה החברה.
שפירא הגיב לדוחות ואמר: "תוצאות אלה הושגו הודות למאמצי שיווק להגדלת שימושים והחדרת מוצרים חדשים במקביל להורדת עלויות והתייעלות בכל התחומים. גם ברבעון הראשון של שנת 2007 השירות ושביעות הרצון של לקוחותינו המשיכו לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו, דבר שיימשך גם בעתיד".