גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


צניחה במכירות חומוס תעשייתי

בעקבות תחקיר 'עסקים' בו נחשף כי 80% מהקלוריות בחומוס תעשייתי מקורן בשומן. הצרכנים קנו 13 טונות חומוס פחות מאשר בשבועות קודמים

נורית קדוש, עסקים | 27/2/2007 11:47 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעקבות תחקיר עסקים שהתפרסם בשבוע שעבר וחשף כי 80% מהקלוריות בחומוס התעשייתי של היצרנים המובילים מקורם בשומן, נרשמה בשבוע החולף ירידה במכירות החומוס ברשתות השיווק ובמרכולים ברחבי הארץ. כך עולה מנתוני סטור נקסט שהגיעו לעסקים.

על פי נתוני סטור נקסט, המקבלת את נתוני המכר מדי יום ישירות מקופות ביותר מ-600 נקודות מכירה, הצרכנים קנו בשבוע שעבר 13 טונות חומוס פחות מאשר בשבועות קודמים.

הירידה הכספית של המותגים - ובהם צבר, אחלה, מעדני מיקי וסלטי שמיר - היתה 6.7% בשבוע זה. המשמעות הכלכלית היא שהחברות הפסידו בשבוע אחד
יותר מ-400 אלף שקל.

 מריאנה אורבך, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במחוז דן של שירותי בריאות כללית, ציינה במסגרת התחקיר כי "הציבור חייב להבין שסלטי החומוס התעשייתיים הם ממרח שומני לכל דבר, המכיל עשרות אחוזי שומן.

הבעיה עלולה להתעורר כשהממרח נתפס כמזון בריאות, ובשל כך, נצרך בכמויות ובניגוב". לדבריה , מי שתורם לבלבול ולהטעיה הן החברות שמייצרות את ממרחי החומוס. "באתרי האינטרנט הן מספקות מידע תזונתי על גרגרי החומוס עצמם, שאכן נחשבים לבריאים מאוד, ולא על הממרח המוכן, שגרגרי החומוס הם רק רכיב אחד בו".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים