ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מים כשרים
מי עדן יוצאת לראשונה בקמפיין למגזר החרדי אחרי שקיבלה את ההכשר מבד"צ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/6/2005 11:14
חברת מי עדן יוצאת לראשונה בקמפיין למגזר החרדי, זאת לאחר שקיבלה את ההכשר המהודר של בד"צ העדה החרדית בירושלים.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, קורא לצרכנים להצטרף לשירות "מי עדן עד אליך" - שירות השיווק הישיר של מי עדן בכדים עד הבית.

הקמפיין ילווה בסיסמה: "צמאים לחיים בריאים?" והיקף ההשקעה בו עומד על כחצי מיליון שקל.

אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן : "אסטרטגיית פילוח השוק מעניקה הבנה טובה יותר של צרכנים ומאפייני סגנון החיים שלהם. אנו רואים את המגזר החרדי כמגזר חשוב הדורש התייחסות ופעילות שיווקית ממוקדת המתאימה לערכיו ולהרגלי הצריכה שלו" .
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...