/images/archive/gallery/266/512.jpgשיווק ישיר של מי עדן
מים כשרים
מי עדן יוצאת לראשונה בקמפיין למגזר החרדי אחרי שקיבלה את ההכשר מבד"צ
דפדף בכלכלה
עירית יוסילביץ' 15/6/2005 11:14
חברת מי עדן יוצאת לראשונה בקמפיין למגזר החרדי, זאת לאחר שקיבלה את ההכשר המהודר של בד"צ העדה החרדית בירושלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, קורא לצרכנים להצטרף לשירות "מי עדן עד אליך" - שירות השיווק הישיר של מי עדן בכדים עד הבית.
הקמפיין ילווה בסיסמה: "צמאים לחיים בריאים?" והיקף ההשקעה בו עומד על כחצי מיליון שקל.
אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן : "אסטרטגיית פילוח השוק מעניקה הבנה טובה יותר של צרכנים ומאפייני סגנון החיים שלהם. אנו רואים את המגזר החרדי כמגזר חשוב הדורש התייחסות ופעילות שיווקית ממוקדת המתאימה לערכיו ולהרגלי הצריכה שלו" .