ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נלחמים ביתושים
אס. סי ג'ונסון משיקה את סדרת "אוטן אקטיב" נגד יתושים, בהשקעה של כ-650 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/6/2005 13:58
אס. סי גו'ונסון מרחיבה את המותג "אוטן" ומשיקה את "אוטן אקטיב" – סדרת מוצרים דוחי יתושים.
כזכור, לפני כשנה רכשה אס.סי. ג'ונסון העולמית את חטיבת ההדברה של חברת התרופות 'Bayer   והרחבת המותג "אוטן", הוא בהמשך למהלך.

היקף ההשקעה בפיתוח והחדרת המוצרים, נאמד בכ - 650 אלף שקל והם ישווקו לראשונה גם לשוק הקמעונאי, רשתות השיווק ובתי מרקחת פרטיים. השקת המוצרים תלווה  בפעילות קד"מ, ופרסומים במגזינים מקצועיים.

אלדר מנדיל, מנהל תחום בגו'נסון, מסר כי "השקת המוצרים החדשניים מחזקת את מיצובו של המותג 'אוטן' וממשיכה את מגמתה של החברה הבינלאומית, שרואה בשוק הישראלי פוטנציאל עיקרי ומשמעותי ומשקיעה בו בהתאם".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...