 |
אס. סי גו'ונסון מרחיבה את המותג "אוטן" ומשיקה את "אוטן אקטיב" – סדרת מוצרים דוחי יתושים. כזכור, לפני כשנה רכשה אס.סי. ג'ונסון העולמית את חטיבת ההדברה של חברת התרופות 'Bayer והרחבת המותג "אוטן", הוא בהמשך למהלך.
היקף ההשקעה בפיתוח והחדרת המוצרים, נאמד בכ - 650 אלף שקל והם ישווקו לראשונה גם לשוק הקמעונאי, רשתות השיווק ובתי מרקחת פרטיים. השקת המוצרים תלווה בפעילות קד"מ, ופרסומים במגזינים מקצועיים.
אלדר מנדיל, מנהל תחום בגו'נסון, מסר כי "השקת המוצרים החדשניים מחזקת את מיצובו של המותג 'אוטן' וממשיכה את מגמתה של החברה הבינלאומית, שרואה בשוק הישראלי פוטנציאל עיקרי ומשמעותי ומשקיעה בו בהתאם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|