ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המצויירים עולים על השלטים
ערוץ האנימציה "קרטון נטוורק" בקמפיין שילוט חוצות, המציג ציורי ילדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/6/2005 13:55
ערוץ האנימציה cartoon network יוצא בקמפיין שילוט חוצות, המבוסס על ציוריהם של עשרה ילדים שזכו בתחרות שערכו הערוץ ומשרד החינוך.

הציורים הזוכים, אשר יודפסו על 1,000 תחנות אוטובוס ברחבי הארץ, נגזרים מעולם התוכן של הערוץ ומככבים בהם דמויות מצויירות, כגון: "דקסטר", "סקובי דו" ובנות ה"פאוור פאף".

היקף הקמפיין הוא כרבע מיליון שקל והוא יימשך כשבועיים.

לדברי הלן לוסי, מנהלת הערוץ, "הפרויקט נועד לחזק את הקשר בין הערוץ לצופיו באמצעות פעילות ייחודית המגבירה את מעורבותם של הילדים בעולם התכנים של הערוץ, תוך חשיפתם לעולם היצירה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...