 |
מהלך אסטרטגי חדש בשופרסל: רשת השיווק החלה להכניס עדשות מגע חד פעמיות וקצרות טווח ל-22 בתי המרקחת של הרשת בנוסף ל-7 חנויות האופטיקה שכבר קיימות. אלי גידור, סמנכ"ל הסחר, אמר היום כי בכוונת הרשת להשקיע כ-250 אלף שקל בהחדרת המוצר ובשיווקו.
גידור הוסיף כי "תחום האופטיקה מגלגל כ-1.1 מיליארד שקל בשנה ותחום עדשות המגע מהווה כ-12% ממנו ונמצא במגמת גידול בשלוש שנים האחרונות". הוא מסביר כי כתוצאה מכניסה מואצת של תחום העדשות החד פעמיות, כמו כם ירידת מחירים של מוצרים אלו והרחבת מעגל המתנסים בפתרון אופטי מסוג זה, החליטה הרשת להיכנס גם לתחומי NEAR FOOD במטרה לנגוס משוק זה".
המותג שנבחר על-ידי שופרסל הינו "חניתה", עדשות בעלות תו תקן אירופאי. בשלב ראשון יימכרו ברשת: עדשות מגע יומיות, עדשות מגע חודשיות ועדשות מגע צבעוניות. מחירי העדשות ברשת יהיו בין 100 שקלים ועד ל-150 שקלים. בשופרסל מספרים כי תהליך ההחדרה יכלול מבצעי חדירה אגרסיביים, חלוקת מתנות ופרסום הן בשטח החנות והן בעיתונות המקומית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|