 |
אתר משחקי המזל KING עובר בימים אלה מיתוג מחדש ויוצא בקמפיין למוצר KING-פוקר תחת הסיסמה: "הפוקר האמיתי עובר לאינטרנט".
בקמפיין הושקעו 200 אלף דולר והוא כולל שילוט על אוטובוסים, עיתונות ופוסטר מדיה.
דמות המלך המלווה את הקמפיין יוצאת מן הקלף כשבידיה מזוודות, המלך מזמין את הציבור לשחק פוקר בזמן אמת מול יריבים מכל העולם.
האתר מציע באופן בלעדי גם את משחק ה-"5 card draw" הפופולרי בקרב שחקנים ישראלים.
בחברה מדווחים כי מאז עלה הקמפיין, עלה גם מספר השחקנים באתר ב- 30% והוא ממשיך לגרוף הצלחה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|