ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שרית סרי נכנסת לכושר
תוביל את הקמפיין החדש של רשת "הולמס פלייס" שמקדמת את מכשיר הפאואר פלייט החדש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/6/2005 11:41
השחקנית שרית שרי תוביל את הקמפיין החדש של רשת מועדוני הכושר בריאות וספא הולמס פלייס ורשת הבת שייפ.

הקמפיין נועד לשיווק מכשיר הכושר המהפכני ה"פאואר פלייט" וילווה סיסמה: "פאוור פלייט – תוצאות של אימון מלא ב-10 דקות".

במסגרת הקמפיין מזמינה רשת הולמס פלייס ורשת שייפ את כלל הציבור לבוא ולהתנסות בחינם על מכשיר הפאוור פלייט.

תקציב הקמפיין 900,000 שקלים והוא יכלול פרסום ברשתות הרדיו השונות, באינטרנט ובעיתונות במשך שבועיים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...