ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/316/478.jpg
שרית סרי יחסי ציבור
שרית סרי נכנסת לכושר
תוביל את הקמפיין החדש של רשת "הולמס פלייס" שמקדמת את מכשיר הפאואר פלייט החדש
דפדף בכלכלה
NRG מעריב
9/6/2005 11:41
השחקנית שרית שרי תוביל את הקמפיין החדש של רשת מועדוני הכושר בריאות וספא הולמס פלייס ורשת הבת שייפ.
הקמפיין נועד לשיווק מכשיר הכושר המהפכני ה"פאואר פלייט" וילווה סיסמה: "פאוור פלייט – תוצאות של אימון מלא ב-10 דקות".
במסגרת הקמפיין מזמינה רשת הולמס פלייס ורשת שייפ את כלל הציבור לבוא ולהתנסות בחינם על מכשיר הפאוור פלייט.
תקציב הקמפיין 900,000 שקלים והוא יכלול פרסום ברשתות הרדיו השונות, באינטרנט ובעיתונות במשך שבועיים.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...