ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נוסבאום וחזקיה בקומביניישן
רדיו Esc99 בפעילות קד"מ למסטיק ג'וסי פרוט בהשקעה של רבע מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/6/2005 15:31
אבי נוסבאום ואורי חיזקיה מגישי תוכנית הבוקר בתחנת הרדיו Esc99, יערכו פעילות אינטראקטיבית בה "ישדכו" בין מאזינים.

זאת במסגרת פעילות קד"מ לטעם החדש של מסטיק "ג'וסי פרוט" מבית ריגלי בהשקעה של כ-250 אלף שקל, תחת הסיסמה: "הבאנו אותה בקומביניישן".

הזוג הזוכה יזכה בארוחה רומנטית במסעדה יוקרתית. כמו כן יחולקו למאזינים עשרות מארזי מסטיקים של ג'וסי פרוט בטעם החדש - תות, תפוח ואגס.

חנה גרטלר, מנכ"ל רדיו Esc99, ציינה כי "מדובר בפעילות המהווה נדבך שיווקי נוסף בחיזוק הקשר הרגשי בין עולמות התוכן של מגזר הצעירים לבין מוצרים נחשקים על ידם".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...