ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
משחקים בחושך
הקמפיין החדש לדיאט קוקה קולה אומנם צולם בישראל, אך מדמה סצינה בבר ניו-יורקי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/6/2005 11:57
המותג דיאט קוקה-קולה לימון עולה בקמפיין חדש בכיכובם של הדוגמנים טל שומרון ועמירם עייני.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, כולל טלוויזיה
ואינטרנט, תחת הסיסמה: "דיאט קוקה-קולה לימון ,טעם של עוד". 

עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הסרטון החדש משקף את ערכי ואישיות המותג דיאט קוקה-קולה: בטחון עצמי, הנאה,הצלחה, סטייליסטיות. יחד עם זאת באים לידיי ביטוי בסרטון אלמנטים סנסורים המחזקים את הטעם המיוחד".

הסרטון צולם בישראל ומתאר סצנה המתרחשת כביכול בבר ניו-יורקי טיפוסי. הבחור, שנמצא בקצה אחד של הבר, מחזיק בקבוק סגור של דיאט קוקה-קולה לימון ובקצה השני של הבר יושבת בחורה יפיפייה, שמחזיקה אף היא בקבוק סגור ופותחן. כאן מתחיל המשחק בין השניים להעברת הפותחן, כאשר האירועים מתנהלים בחשיכה ואנו נחשפים לפקקים הצהובים של בקבוקי הדיאט קוקה-קולה לימון שנראים כזוהרים בחושך.
   
מנהל קריאטיב/תסריטאי - גיא נתיב, ארט- תומר ענבר, סופרוויזר- איילת גריל, תקציבאית- יפית אקסט, חברת הפקה- פנדה, במאית- שירי שחר, רכש מדיה - קראט מדיה 1.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...