ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מועשר ב-TRP
ערוץ 9 בקמפיין ממוקד למפרסמים, מבית היוצר של GPS
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/6/2005 11:33
ערוץ 9 יוצא בקמפיין ממוקד למפרסמים, תחת הסיסמה: "ערוץ 9 - מועשר ב- TRP".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי), יכלול מודעות בעיתון "גלובס" ואינטרנט, בהשקעה של כ-100 אלף דולר. בנוסף, ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ בקרב קהל המפרסמים ומשרדי הפרסום.

ניר מרקוביץ', סמנכ"ל השיווק של  הערוץ: "ערוץ 9 פונה ליותר ממיליון דוברי רוסית המהווים קהל מטרה ממוקד (TRP ) ואינם צופים בערוצים אחרים. בניגוד לחפיפה הקיימת בין צופי ערוצים 2 ו ו- 10ערוץ 9 מעניק למפרסמים את ההזדמנות לחשוף את מוצריהם בפני מליון צופים חדשים".

מנהל לקוח- יוסי ארועטי, תקציבאית- עירית זוהר, מנהל קריאייטיב- אורי ליבני, ארט דיירקטור- גלעד רוזן, מנהלת פלנינג- רונית ניגרי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...