ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הגבינה של הדור השלישי
שבועות בפתח: מחלבות גד משיקה מוצר חדש ויוצאת בקמפיין פרסומי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/5/2005 16:07
"מחלבות גד" יוצאת בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת סדרת גבינות בולגרית בפרוסות תחת הסיסמה "בולגרית הדור ה-3".

בחברה אומרים כי' ,הסיסמה שתלווה את הקמפיין 'בולגרית הדור ה-3', מעבירה מסר של חדשנות אך בו בעת גם מסורת ומשפחתיות.

תקציבו של הקמפיין שיעלה בשילוט חוצות וברדיו מוערך ב-300,000 דולר


משרד הפרסום: פוגל אוגילבי, מנהל קריאטיב – גיא גורן, קופי – רינה ויסגלס הלקין, ארט – שחר אריאל, מנהל פלנינג – שרון ישראלי, פלנרית – שירלי אלעופר, סופר וויזר – בני כהן, תקציבאית – איה אורפז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...