ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המבורגר עם כוכבים
ברגר קינג מנסה לרכב על ההצלחה וממתגת את הסניפים ברוח "מלחמת הכוכבים- נקמת הסית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/5/2005 10:24
גם רשת ברגר קינג מצטרפת לרשימת החברות שמנסות לנצל את הצלחת"מלחמת הכוכבים – נקמת הסית", לצרכיהן המסחריים.

לרגל יציאת הסרט בארץ, יעוצבו במהלך החודש הקרוב כל סניפי הרשת ברוח הסרט, ואריזות המוצרים יקושטו בדמויות הפופולריות.

יצוין כי המהלך נערך בקביל בלמעלה מ-10,000 סניפים של ברגר קינג, הפזורים ב- 60 ארצות בעולם, והוא  יגובה בקמפיין פרסום שיימשך כחודשיים.

מנהלת השיווק של ברגר קינג, נגה רון, מציינת כי הסרט הראשון של מלחמת הכוכבים יצא בשנת 1977, ומאז תומכת רשת ברגר קינג בתופעת "מלחמת הכוכבים" - מזה כ-30 שנה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...