ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איך מפרסמים שיער?
הצצה לקליפ מאחורי הקלעים של הקמפיין למעצב השיער קולי. הקליפ יופץ למשרדי פרסום ובתי הפקה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/5/2005 11:07
מעצב השיער קולי יוצא בקמפיין עיתונות המציג את אפנת השיער לקיץ 2005.

הקמפיין, בהיקף כ- 25 אלף דולר, יכלול גם קליפ המציג את הנעשה מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין. הקליפ יופץ ללקוחות עסקיים בהם: משרדי פרסום ויחסי ציבור, בתי הפקה ועוד.

לצפייה בקליפ,
לחצו כאן.

בקמפיין, המלווה בסלוגן -  "Beauty. It’s a beautiful thing", מככבות שלוש דוגמניות: רותם סלע, קטיה קלצ'קין וטניה.

לפני כחצי שנה
השיקקולי את המספרה החדשה, בפינת כיכר הבימה בתל אביב. בנוסף לטיפול בקהל הלקוחות השוטף, אחראי קולי על עיצובי השיער של כוכבי הסדרה "אהבה מעבר לפינה", שתחזור בסוף החודש לעונה שלישית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...