ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ה-1 בחודש: "הפטריה חזרה"
המפרסמים בחרו: הפרסומת לאגיסטן, מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב הטובה באפריל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/5/2005 10:56
הפרסומת לאגיסטן - "הפטריה חזרה", מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב, זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש אפריל - כך על פי משאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות מכון המחקר מותגים.

הפרסומת זכתה ב-100 נקודות: 23% עבור תרומה למותג ו-34% עבור קריאטיביות.

במקום השני נמצאת הפרסומת לשירות - HOT VOD - "ספריית וידאו בבית", של באומן-בר-ריבנאי, עם 74 נקודות (28% תרומה ו-18% קריאטיביות).

במקום השלישי מדורגת הפרסומת לסיטרואן –
"הרובוט רוקד",של זרמון-גולדמן, עם 45 נקודות (10% תרומה ו-25% קריאטיביות). 

הדירוג המלא יתפרסם בגיליון "אותות" הקרוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...