ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
התנועה לשיחרור הגבר חוזרת
גולדסטאר ממשיכה לחדד את הקו הפרסומי הגברי עם קמפיין חדש מבית מק'אן אריקסון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/5/2005 12:39
גולדסטאר ממשיכה לחדד את הקו הפרסומי הגברי, ומעלה לאוויר קמפיין חדש תחת הסיסמה המוכרת: "תשתחרר גבר".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, כולל 3 סרטונים שונים המדגישים את העולם הגברי, תוך השוואה בין גברים ונשים בסיטואציות הקשורות לבילוי, פנאי וטיפוח.

כל סרטון נחתם במשפט "תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו. גולדסטאר". היקף ההשקעה בקמפיין, עומד על כ-4 מיליון שקלים.

לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו, "קהל בירה גולדסטאר הוא בעיקר גברי, ומתפרש על פני כל הדורות. הקמפיין מדגיש את הערכים המובילים של הבירה - הנאה, מובילות וגבריות".

היקף מכירות הבירה בישראל מוערך בכ- 120 מיליון דולר בשנה.  טמפו תופסת  כ- 60% משוק זה, עם המותגים גולדסטאר, היינקן, מכבי ומרפיס.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...