ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מלך הג'ינגל: יהושע/TBWA
הפרסומת של דיסקונט משכנתאות זכתה בתואר מלך הג'ינגל לחודשים פברואר-מרץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/5/2005 12:33
תשדיר הפרסומת של דיסקונט משכנתאות - "אישתי גאון פיננסי", מבית היוצר של יהושע/TBWA, זכה במקום הראשון בתחרות מלך הג’ינגל של שפ"מ.

מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון, מציינת כי דווקא בנושא משעמם וגברי כביכול, הוכיח פרסום יהושע כי ניתן ליצור פניה אחרת, מפתיעה ומשעשעת. 

למקום השני הגיע התשדיר לחברת הביטוח מגדל, שהופק אף הוא ע"י יהושע/TBWA.

בתחרות שנערכה בתחילת השבוע השתתפו התשדירים ששודרו במהלך פברואר-מרץ 2005, ברשתות הרדיו של קול ישראל.

התחרות נועדה לעודד קריאטיביות בפרסום ברדיו ולתת קרדיט ליוצרים הבולטים. נציגי משרד הפרסום שהגיע למקום הראשון, יזכו גם בסוף שבוע זוגי באילת.

סמנכ"ל קריאייטיב: רובי ניסן, ראש צוות קריאייטיב: דני יעקובוביץ, קופירייטר: מוטי בן בכר, תקציבאית: חגית שגיא.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...