ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אנרגיות טובות
אנרג'י מעלה קמפיין ראשון לחטיפי הדגנים לילדים, ברוח ספורטיבית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 12:26
אנרג'י יוצאת בקמפיין פרסום ראשון לחטיפי הדגנים לילדים ונוער שהושקולאחרונה.

הקמפיין, תחת הסיסמה: "תעשה לעצמך משהו טוב", הופק על-ידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בהיקף כחצי מיליון דולר.

סרטון הטלוויזיה מציג חבורת נערים בסיטואציה של נסיעה על סקטבורד בטכניקה מיוחדת.

לדברי אנני בירן, מנהלת השיווק של  החברה, "אנרג'י מציגה בכניסה לקטגוריית הנוער והילדים את מסר הבריאות באמצעות הצגת האנרגיה ופעילות ספורטיבית מהנה".

מנהל לקוח- אבשלום הרצוולף, סופרוויזרית- ענת פישר לבנטון, תקציבאית- מרב באור, מנהל קריאייטיב- יונתן סטירין, ארט דיירקטור- בן סבר, קופירייטר- יפתח חוצב, מנהלת פלנינג- אורית מולי, מפיקת משרד – נוגה שגיא, חברת הפקה- מולה הפקות, במאי – רם מצא.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...