ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מכסחי המשכנתא נכנסים לפעולה
הכי ישיר יוצאת בקמפיין אינטרנט ורדיו נגד הבנקים למשכנתאות, באמצעות UNIK
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/5/2005 12:13
חברת הכי ישיר יוצאת בקמפיין ציבורי כנגד "אחיזת החנק" של הבנקים בלקוחותיהם בעלי משכנתאות, באמצעות משרד הפרסום UNIK.

הקמפיין, תחת הסלוגן "מכסחי המשכנתא", יתמקד ברדיו ובאינטרנט, בהיקף כולל של כ-2 מיליון דולר. בנוסף, מותג כל צי רכבי החברה, ברוח הקמפיין.

לצפייה בסרטון האנטרנט,
לחצו כאן.

שאול פסטרנק, מנכ"ל החברה: "הגיע הזמן שהציבור ידע - הבנקים למשכנתאות מרוויחים על גבם של הלקוחות כמיליארד שקל בשנה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...