 |
/images/archive/gallery/299/096.jpg דנונה אקטיביה
 |
|
מלחמת היוגורט הלבן: שטראוס ותנובה משיקות מוצרים פרוביוטיים חדשים |
|
מחלבת שטראוס משיקה את סדרת "אקטיביה" של דנונה, במקביל הודיעה תנובה על הרחבת סדרת היוגורט "ווייט יופלה" |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
אסנת כותן 5/5/2005 8:44 |
|
|
|
|
 |
הקרב על היוגורט עולה מדרגה והופך ל"מלחמת חיידקים בריאים". מחלבת שטראוס משיקה בימים אלה את סדרת "אקטיביה" של דנונה - יוגורט פרוביוטי עם החיידק הידידותי Bifidus Essensis, המסייע לפעילות העיכול. במקביל הודיעה תנובה על הרחבת סדרת היוגורט "ווייט יופלה" לתחום הדיאט ועל השקתו של יופלה לבן טבעי 0%, שהינו גם דיאט וגם פרוביוטי.
סקר שערכה שטראוס מחלבות באמצעות מכון שילוב לקראת השקת המותג אקטיביה, מראה כי אחד מכל שני אנשים במדינת ישראל סובל מהפרעות במערכת העיכול. לדברי סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, אקטיביה הינו מהמותגים המובילים של חברת דנונה העולמית, עם היקף מכירות שנתי העומד על 650 מיליון יורו, וצומח משנה לשנה בקצבים דו-ספרתיים מתגברים והולכים.
בתנובה כאמור לא נשארים אדישים למהלכים של המתחרה הגדולה, וטוענים כי כחצי שנה לאחר השקת יופלה לבן מחזיקה תנובה כ-30% משוק היוגורט הלבן. השקת הסדרה החדשה של תנובה תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כמיליון שקל, בסיסמה "ווייט יופלה דיאט, אפס אחוז שומן, תטעמו ולא תוכלו למחוק את החיוך".
שוק היוגורט הלבן נמצא בצמיחה גדולה. השוק גדל ברבעון הראשון של השנה ב-33.3% מבחינה כמותית לעומת התקופה המקבילה אשתקד וב-30.5% מבחינה כספית. היקף הצריכה בשוק היוגורט הלבן (ללא כדים) עומד על כ-17,800 טונות בשנת 2004, עלייה של 19% לעומת השנה הקודמת. היקף שוק היוגורט בישראל מסתכם בכ-520 מיליון שקל בשנה - כ-65% ממנו יוגורט עם פרי וכ-35% יוגורט לבן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|