ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב דיונון עובר שוב
תקציב הפרסום של הרשת נמסר לדובצקי-זקס-אוברצקי אחרי שנה ב-GPS, במסגרת הליך התייעלות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/4/2005 12:22
תקציב הפרסום של רשת דיונון, בהיקף כספי של כמיליון שקל, עובר למשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברצקי, זאת שנה בלבד לאחר שנמסר ל-GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי).

מדיונון נמסר כי "המהלך נעשה במסגרת הליך התייעלות ושינוי אסטרטגיה שיווקית שמובילים הוועד המנהל של דיונון
והמנכ"ל החדש ליאור טנר".

עוד נמסר כי "במסגרת המהלכים הצפויים, הוחלט לבצע שינוי חד באסטרטגיה ולהתמקד מבחינה שיווקית ופרסומית בקהל הדגל של הרשת, הסטודנטים ואנשי הסגל, לצד המשך טיפוח הקשר עם הקהלים החיצוניים".

רשת דיונון עוסקת בשיווק ספרים, ציוד משרדי, צעצועים ומוצרי פנאי. הרשת מפעילה עשרה סניפים בפריסה ארצית בקמפוסים של אוניברסיטאות ומכללות. מחזור פעילותה השנתי נאמד בכ-70 מיליון שקל.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...