ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מנווטת בהומור
רותם אבוהב תוביל את הקמפיין החדש של מירס, למכשיר סלולרי עם ניווט קולי וחזותי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/4/2005 11:59
רותם אבוהב תוביל את קמפיין ההשקה של מכשיר הסלולר החדש של חברת מירס, המאפשר  ניווט קולי וחזותי באמצעות GPS.

הקמפיין, מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכלול טלוויזיה, רדיו ועיתונות, בהיקף של למעלה מחצי מיליון דולר וילווה בסיסמה: "מירס GPS מובילים את הדרך".

רותם אבוהב, תציג בסרטון את יכולותיו של המכשיר ותשמש כ"נווטת קולית", המדריכה באסרטיביות את הנהג אל הדרך המהירה והיעילה ביותר להגיע למעוז חפצו.

לדברי גיא ידלין סמנכ"ל השיווק והמכירות של מירס:  הבחירה ברותם אבוהב להוביל את הקמפיין נעשתה מכיוון שדמותה מייצגת את ההומור הישראלי החדש והיא התאימה לפרופיל ולמסרים אותם רוצה מירס להעביר".

מנהל לקוחות: רונן גולדשמיט, תקציבאית:לימור לרבוני, סמנכ"ל קריאטיב: יגאל שמיר, ארטדירקטור: דודי בן סימון , קופירייטר: אורלי פרום, מפיקה : מירי מודעי . חברת ההפקה : פנדה, במאי: איתן צור.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...