ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ה-1 בחודש: "אורנג' - ילדה שרה"
הפרסומת של שלמור-אבנון-עמיחי נבחרה על-ידי חברי איגוד המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/4/2005 11:39
הפרסומת של אורנג' לשירותי הדור השלישי - "ילדה שרה", זכתה בתואר "ה-1 בחודש" לחודש אפריל - כך על-פי משאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, באמצעות מכון המחקר מותגים.

הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה ב-100 נקודות (36% תרומה למותג ו-28% קריאטיביות).

אל המקום השני הגיעה הפרסומת "RC קולה – הג'יני", של ראובני-פרידן, עם 82 נקודות (30% תרומה ו-22% קריאטיביות).

במקום השלישי מדורגת הפרסומת של ניו-באלאנס– "רגליים יחפות" של מורדי&גורן, עם 30נקודות (7% תרומה ו-16% קריאטיביות). 

הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...