ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין כשר לפסח
רולדין מעלה לראשונה לאוויר קמפיין טלוויזיה, במסגרת ביסוס המיתוג מחדש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/4/2005 12:32
רשת הקונדיטוריות רולדין יוצאת לראשונה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, במסגרת ביסוס המיתוג מחדש של הרשת.

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן

לאחרונה נפרדה רולדין מלוגו המערוך שליווה אותה מאז הקמתה לפני כעשור, והשיקה לוגו חדש שעוצב על-ידי ברוך נאה.

הקמפיין, בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים, עולה באמצעות משרד פרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי).

קובי חקק, מנכ"ל רולדין: "מטרת הקמפיין, שעולה דווקא בעיתוי זה של ערב פסח, היא בעיקר שימת דגש על המגוון הגדול של המאפים והקינוחים של רולדין, כאשר החידוש השנה הוא כשרות לפסח ללא חשש קטניות".


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...