 |
בקרוב תהפוך הנסיעה במונית לריחנית יותר: חברת רקיט בנקיזר יוצאת בפעילות מיוחדת לקידום המותג "איירוויק" באמצעות ערוץ שיווק חדש - מגזר נהגי המוניות. במסגרת פעילות זו, תחלק החברה לכ-3,000 נהגי מוניות ברחבי הארץ מכשירי בישום אוויר איירוויק לרכב, ובנוסף קופונים לחלוקה לנוסעים, המעניקים הנחה של 5 שקלים ברכישת מכשיר באחד מסניפי רשת סופר-פארם. הפעילות תתקיים בחודש הקרוב, בהשקעה של 50 אלף דולר.
במסגרת הפעילות, על כל מונית שתשתתף בפרויקט תודבק מדבקה ייחודית. לדברי הילה בז'ז'ינסקי, מנהלת שיווק ברקיט בנקיזר, מדובר בפעילות שיווקית ממוקדת המאפשרת להגיע בצורה מקורית לקהלי היעד - הן הנהגים והן הנוסעים. שוק מבשמי האוויר מוערך ב-65 מיליון שקל לשנה, ואיירוויק הוא מבשם הטיפוח המוביל בישראל, עם נתח שוק של 42%. סדרת המוצרים מגוונת,ובה מבשם אוויר חשמלי, מבשם אוויר לרכב ומבשמי אוויר דקורטיביים לבית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|