ראשי > כלכלה > היי טק > כתבה
בארכיון האתר
נטאקשן מגיע לטלוויזיה
נטויז'ן השיקה את ערוץ הקניות שלה גם לצופי הכבלים. מצפה למכירות של 50 מיליון שקל בשנת הפעילות הראשונה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אמיר טייג
10/4/2005 13:12
ערוצי המכירות באינטרנט מגיעים למסכי הטלוויזיה. חברת האינטרנט נטויז'ן השיקה רשמית את ערוץ הקניות האינטראקטיבי נטאקשן 333. הערוץ יהיה נגיש לכל לקוחות חברת הכבלים HOT, אשר יוכלו לרכוש באמצעותו מוצרי צריכה שונים ואף דירות ומכוניות. בשונה מערוץ הקניות הרגיל, ערוץ נטאקשן 333 דומה יותר לאתרי הקניות באינטרנט, כאשר צופה הטלוויזיה יכול לגלוש בין המוצרים באמצעות השלט ולבצע קניה מיידית. לפי שעה הערוץ קיים רק ברשת HOT אך בכוונת נטויז'ן להרחיב את הפעילות בעתיד גם ללקוחות יס.

ערוץ 333 כבר נמצא בהרצה מזה שלושה שבועות במהלכן נמכרו בו מוצרים בשווי של יותר מ-1מיליון שקל. בנטויז'ן מדגישים כי הערוץ עלה לשידורי ניסיון ללא כל פרסום, ולפיכך היקף רכישות זה מהווה הצלחה עבורם. עוד עולה משידורי הניסיון כי 75% מהיקף המכירות נעשו על ידי משתמשים שאינם רשומים באתר האינטרנט של נטאקשן, כלומר הערוץ החדש מהווה ערוץ הפצה נוסף אשר מרחיב את קהל המשתמשים בשירותי המכירה של נטויז'ן.

להערכת מנהלי נטויז'ן, מכירות הערוץ יסתכמו ב-50 מיליון שקל בשנת פעילותו הראשונה, כאשר במהלך שלוש השנים הקרובות יצטרפו מתחרים נוספים, כך שהיקף המכירות של התחום יעמוד על 250 מיליון שקל בעוד כ-3 שנים. בנטויז'ן מקווים כי הם יחזיקו במרבית הכנסות אלו, שכן הם הראשונים להיכנס לתחום.

בדומה לאתר האינטרנט של נטאקשן, מציע הערוץ 4 שיטות מכירה. מכירות פומביות, מכירות קבוצתיות, שיטת המכרז החדש ורשימת מעניינים. בשיטה האחרונה מציעים למכירה בנטאקשן דירות ומכוניות, כאשר הערוץ מציג מידע לרוכש, אשר מביע התעניינות במוצר ללא התחייבות לרכוש. רשימה זו מועברת לבעלי הדירות או לקבלנים, שפונים בעצמם למתעניינים. במקרה של הדירות, המחיר נקבע בתום משא ומתן בין המוכר לקונה, והערוץ מקבל דמי תיווך נמוכים יחסית.

על מנת לרכוש מוצרים באמצעות הערוץ יש צורך להירשם קודם וכן לספק לחברה את מספר כרטיס האשראי. את זה ניתן לעשות באמצעות הממשק הטלוויזיוני או באמצעות מוקד שירות טלפוני.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

היי טק
בעלי עניין  
דייסון עושה גלים  
צעצועים לעשירים