ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פינוק לכל החושים
שטראוס משיקה מהדורה מוגבלת של "מגנום חושים". ההשקה תגובה בקמפיין פרסום בינלאומי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/4/2005 12:40
גלידות שטראוס משיקה סדרה חדשה של שלגוני מגנום במהדורה מוגבלת לקיץ, תחת השם - "מגנום  חושים".

לדברי רונן זהר, סנכ"ל השיווק של החברה, "מגנום חושים משווק בכ-20 מדינות, וצפוי למכור השנה 124 מיליוני יחידות ברחבי העולם".

השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום בינלאומי, שיעלה בארץ באמצעות משרד הפרסום "ראובני-פרידן", קמפיין אינטרנט באמצעות נקסט אין, ופעילות חוויתית למותג באמצעות חברת טרגט מרקט.

סך ההשקעה במהלך, עומדת על כמיליון דולר, והוא ילווה בסיסמה: "פינוק שלא מן העולם הזה".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...