ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ונעבור לפרסומות
הצצה לפרסומת החדשה של יורוקום לטלפון אלחוטי, המדמה פריצה טלוויזיונית למהדורת חדשות אמריקאית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/4/2005 13:05
חברת "יורוקום" מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לטלפון אלחוטי מבית "ג'נרל אלקטריק", בטכנולוגיית DECT, תחת הסיסמה: "הגנרל של האלחוטיים".

הסרטון, בבימויו של אוהד פרח, מדמה פריצה טלוויזיונית למהדורת חדשות אמריקאית, בה מדווח כי ארצות הברית נכבשה על ידי גנרל - ג'נרל אלקטריק.

 לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בריקמן, יכלול גם עיתונות, אינטרנט ופעילות קידום מכירות. סך ההשקעה בקמפיין, עומדת על 450 אלף דולר.

מנהל קריאייטיב - נמרוד כתר, תסריט - רן לואל, נמרוד כתר, תקציבאית - עירית מעייני, מפיק - אודי סופר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...