ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אייל שני, מאחוריך
אנסטסיה מיכאלי מובילה את הקמפיין של תמי 4 למגזר הרוסי, באמצעות אדלר-חומסקי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/4/2005 12:27
חברת "תמי 4" יוצאת בקמפיין פרסום ייעודי למגזר הרוסי, להצגת מכשיר המים "תמי בר פמלי".

את הקמפיין מובילה כתבת הערוץ הרוסי, אנסטסיה מיכאלי, המשדרת לדברי החברה "מצליחנות, בריאות ואמינות".

הקמפיין, בהיקף של 1.5 מיליון שקל, יכלול מודעות בעיתונות הרוסית, באמצעות משרד הפרסום "אדלר-חומסקי&ורשבסקי".

דרור מורד, מנהל השיווק בחברה, מציין שזו הפעם הראשונה בה החליטה החברה לצאת בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי, וזאת בעקבות סקר שמצביע על כך שמודעות לשתיית מים איכותיים ובריאים, גבוהה מאוד בקרב המגזר הרוסי".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...