 |
בעוד טמפו וחברת תימקו, משווקת "רדבול", מתחרות ביניהן על שוק הפאבים, בימים אלה מגיע משקה אנרגיה חדש ששמו "אורגזמה", המיוצר באוסטריה וזוכה לפופולריות רבה במועדונים ובפאבים ברחבי אירופה. המשקה מכיל תמצית של שורש הגי'נסנג, המוכר גם כ"שורש האהבה" בשל סגולתו לעורר תאווה. המשקה אינו מכיל אלכוהול ונחשב "משקה אנרגיה", ובארץ הוא ישווק על-ידי טליון שיווק.
בשלב הראשון הוחלט בחברה לעשות מבחן טעימה כלל-ישראלי לאורגזמה, ובמסגרתו יופץ המשקה בבארים ובמועדונים ברחבי הארץ, כדי לקבל אינדיקציה לגבי אהבת הקהל. בשלב מאוחר יותר יופץ המשקה גם בפיצוציות ובסופרמרקטים. מחיר פחית בת 330 מ"ל נע בין 8 שקלים ל-20 שקל .
ב-10 ימי ההפצה הראשונים, שהחלו לאחרונה, נמכרו יותר מ-100 אלף פחיות. במקביל יצאו קמפיין רדיו וקמפיין חוצות, שאותו יוביל הדוגמן אנריקה מצרפת, שהשתקע לאחרונה בישראל. הסלוגן שנבחר ללוות את הקמפיין הוא "אורגזמה, אין מצב שלא תגמור". הקמפיין מנוהל באמצעות חברת מיתוג מיצוב.
בשלב השני של החדרת המותג מתוכנן קמפיין פרסומי רחב, שיכלול פרסומות טלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין מודעות פרובוקטיבי בעיתונים ומתן חסות לאירועים בולטים בחיי הלילה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|