ראשי > כלכלה > כלכלה בארץ > כתבה
בארכיון האתר
אסם מרחיבה פעילותה באנגליה ל-9 מיליון דולר: תשווק עוד מוצרי נסטלה
ההסכם החדש מוערך בשווי של 6 מיליון דולר, והוא משלש את היקף פעילות ההפצה של מוצרי נסטלה על-ידי אסם באנגליה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
5/4/2005 8:52
אסם UK, חברה-בת בבעלות מלאה של אסם, חתמה בימים אלה עם נסטלה UK על הסכם המקנה לה את הזכויות להפיץ באנגליה מותגים מיובאים של נסטלה ממדינות נוספות.

ההסכם החדש מוערך בשווי של 6 מיליון דולר, והוא משלש את היקף פעילות ההפצה של מוצרי נסטלה על-ידי אסם באנגליה. בשנת 2000 קיבלה אסם UK את זכויות ההפצה של המותג Maggi של נסטלה - הכולל אבקות מרק, קוביות מרק ותיבול, רטבים ועוד - שהקנו לה מכירות בהיקף 3 מיליון דולר.
ההסכם כולל הפצת שורה של מותגים בתחום משקאות האנרגיה והבריאות Caro ,Milo ו-Nido, המיובאים משוקי נסטלה ברחבי העולם. Milo הינו משקה מאלט בטעם שוקולד עשיר, המועשר בוויטמינים ובמינרלים. Caro הוא משקה דגנים מהיר הכנה נטול קפאין. Nido היא אבקת חלב המועשרת בפרוטאין, בסידן ובאבץ. מותגים אלה זכו לפופולריות רבה באנגליה, בעיקר בשווקים האתניים המבוססים על יוצאי אסיה.

המהלך הנוכחי יאפשר לאסם UK לפתח ולהרחיב את הפצת המותגים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות, ויחזק את מעמדה בשוק האנגלי בכלל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

בארץ
פסיקה עקרונית: תושבי המושב הם בעלי הקרקע  
אגד לא תעסיק יותר נהגים בחוזה אישי  
אחרי 3 רבעונים רצופים של ירידות - ענף הנדל"ן מתייצב  
עוד...