ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
חברת החשמל קיבלה כ-19 אלף תלונות ב-2004
מהדוח עולה, כי בשנה האחרונה קטן הפיצוי שהעבירה החברה ללקוחות: ב-2004 שילמה החברה ל-449 לקוחות כ-26 אלף שקל בגין אי-עמידה ביעדי האמנה, לעומת כ-51 אלף שקל ששולמו ב-2003
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
ליאור ברון
29/3/2005 9:36
חברת החשמל קיבלה ב-2004 כ-18,950 תלונות של לקוחות, כך עולה מדוח אמנת השירות של החברה שהוגש לסמנכ"ל קשרי לקוחות בחברה, ליאור זרנקין. 

מהדוח עולה, כי בשנה האחרונה קטן הפיצוי שהעבירה החברה ללקוחות: ב-2004 שילמה החברה ל-449 לקוחות כ-26 אלף שקל בגין אי-עמידה ביעדי האמנה, לעומת כ-51 אלף שקל ששולמו ב-2003. 

מחברת החשמל נמסר כי החברה עמדה בשנה האחרונה ברוב היעדים שקבעה, ולכ-99% מהלקוחות ניתן שירות בזמן. לדברי החברה, מתוך 15,819 הזמנות של חיבורים חדשים נמדדה עמידה ביעדים בשיעור 98.4%. בחברה מציינים, כי זמן חיבור לקוחות ביתיים חדשים לרשת החשמל עמד ב-2004 על פחות מחודשיים, זמן שאליו מחויבת החברה. מהדוח עולה עוד, כי כ-80% מהלקוחות הביתיים החדשים של החברה חוברו לחשמל ב-2004 בתוך חודש עד חודשיים. 

חברת החשמל יזמה את האמנה ב-1994. האמנה כוללת,בין השאר, טיפול בתלונות לקוח שניזוק עקב תקלה באספקת החשמל. לפי האמנה, החברה תפצה רק בגין נזק ישיר, מיידי וממשי, שאינו כולל נזקים פיננסיים כגון אובדן ימי עבודה ועלויות ריבית.  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...