 |
יום אחרי שהסתיימה חופשת פורים, נפתחה המערכה על ארנקו של הצרכן הישראלי לקראת הפסח. כבכל שנה, רשתות השיווק מפשילות שרוולים ומתחילות את מסע החיזור אחרינו. אי-אפשר להימנע ממנו, הוא מתקיף אותנו מכל עבר. השנה צפוי הקרב להיות קשה עוד יותר, והרשתות שולפות שפנים מרשימים כבר בתחילת הדרך.
את אחת מיריות הפתיחה לקרב הזה ירתה אתמול רשת מגה של הריבוע הכחול. הרשת שוברת את השוק, ומציעה ללקוחותיה מכשיר די.וי.די ב-99 שקל בלבד. כל לקוח שירכוש באחד מסניפי הרשת מוצרים של הספקים המובילים ב-50 שקל או יותר יוכל לרכוש את הדי.וי.די ב-99 שקל בלבד. מחיר זה הוא כחצי ממחיר הדי.וי.די שהציעה רשת שופרסל, שיצאה במבצע דומה בחודש שעבר, ואפילו מההוזלה הדרמטית שהציעה סקאל בדיוטי פרי.
גיל אונגר, מנכ"ל הרשת, אמר אתמול למעריב, כי מבצע זה מחייב אותו לממן בכ-50% את מחירו של המכשיר, וכל זאת, כצעד ראשון לקראת מבצעי החג הגדולים הצפויים להתחיל בימים הקרובים. במגה צופים הסתערות של אלפי לקוחות על החנויות, ונערכו עם 20 אלף מכשירים - כש-2,000 מהם נמכרו כבר אתמול, טרם פרסום המבצע, ללקוחות שביקרו בחנויות. מכשיר הדי.וי.די הוא בעיצוב דק במיוחד, עם שלט רחוק, קורא תקליטורי CD-RW ו-CD-R וכן קורא דיסקים ותמונות צרובות ובעל תצוגה פלורסנטית רחבה. המכשיר הוא באישור מכון התקנים ובאחריות ל-12 חודשים של חברת ברימאג.
הספקים המשתתפים במבצע הם: קוקה-קולה, עלית, שטראוס, אסם, נטו, זוגלובק, יוניליוור, סנפרוסט, גורי, סנו, HBC, שסטוביץ, הנקל סוד, דנשר ו חוגלה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|