 |
/images/archive/gallery/277/714.jpg
צילום: ארכיון מעריב  |
|
|
הקניות לפסח מתקרבות, ואיתן גם המבצעים, ההבטחות והפיתויים של הרשתות והחנויות. הפעם לא יוכלו לעבוד עליכם |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
נורית קדוש 29/3/2005 8:26 |
|
|
|
|
 |
המכרז הגדול של מעריב מגיע השנה גם לסלי המזון של פסח. הפעם החלטנו לאפשר לסוחרים לקבוע מראש כמה יעלה הסל לחג - כך, השנה איש לא יוכל לשלוף עוד את התירוצים המוכרים ("תפסתם אותי שעה לפני שהורדתי מחירים על כל המוצרים בחנות", או "אצל השכן המצות היו זולות כי הוא סגר דיל עם היצרן שחיפשתם").
רשימת המוצרים ידועה מראש לכולם, ומאפשרת לכל אחת מהרשתות והחנויות לעשות ככל יכולתן כדי להוריד את המחירים למינימום האפשרי ולהתפרסם כמציע הסל הזול ביותר.
בכל חג כמעט עורכים העיתונים בדיקות של סלי המוצרים. בדרך כלל סוקרי העיתון יוצאים לשטח וחוזרים עם דוח מצב - איפה יש מבצעים על אילו מוצרים, איפה מציעים את המחירים הנמוכים ביותר למוצרים מסוימים. חשוב כמובן לדעת גם את זה, אבל לקראת חג הפסח השנה החלטנו לאפשר לקוראים לדעת מראש איפה בדיוק אפשר למצוא את המוצרים המבוקשים ביותר לחג במחירים האטרקטיביים ביותר.
אז איך נעשה את זה? פשוט מאוד: אנחנו נפרסם סל מוצרים לחג שקבענו מראש. הסוחרים יגישו לנו את הצעות המחיר שלהם למוצרים הללו - וכך יידעו הקוראים איפה בדיוק הכי משתלם להם לערוך את הקניות לחג.
רשימת הזוכים במכרז של סל המוצרים לפסח תתפרסם במוסף "עסקים סופשבוע" ב-8 באפריל. על הסוחרים שהחליטו להשתתף במבצע להתחייב לספק לכל קוראי מעריב, שיגיעו לנקודת המכירה עם הגיליון, את כל אחד מהמוצרים המופיעים בסל - בנפרד או את הסל כולו, לפי בחירת הלקוח - החל ביום פרסום המכרז, ועד לערב החג, החל ב-22 באפריל .
על כל המוצרים שמציעים הספקים להיות בתוקף, כשרים לפסח תשס"ה, ולהימכר בהתאם למחירים שהתחייבו להם. כאמור, עם משלוח ההצעה מתחייב המציע לפעול על-פי תנאי המכרז, כפי שהם מופיעים בתקנון המבצע המצוי במשרדי עיתון מעריב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|