ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"קפיריניית הזהב" יוצאת לדרך
תחרות הקריאייטיב הפנימית של משרד הפרסום גיתם, תזכה את צוות הקמפיין המנצח בחופשה בברזיל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/3/2005 10:21
משרד הפרסום גיתם/BBDO הכריז על פתיחת תחרות "קפירניית הזהב" – תחרות הקריאייטיב הפנימית. 

בסוף כל חודש ייבחרו הקמפיינים הקריאיטיביים ביותר שהעלה המשרד, כאשר בסוף השנה, ייבחר מתוכם הקמפיין הקריאייטיבי ביותר. 

כפי שפורסםב-NRG מעריב, הקמפיין הנבחר יזכה את כל אנשי הצוות שעבדו עליו: הקריאייטיב, התקציבאות, המדיה, יחסי הציבור והמחקר, יחד עם נציגי הלקוח - באירוח של שבוע בסוכנות הפרסום BBDO ברזיל.  

מיכל המאירי, מנכ"ל המשרד: "בגיתם הצבנו לעצמנו אתגר - להפוך למשרד הקריאטיבי ביותר. בשנה האחרונה חוללנו מספר שינויים ותהליכים ארגוניים, שמטרתם העצמת יסוד הקריאייטיב כקו מוביל בעשיית המשרד. אני מאמינה שהתחרות תביא לייצור קריאייטיב חזק, פורץ דרך ואפקטיבי".  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...